Toon posts:

Beeldscherm doet een beetje raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen. Mijn probleem is het volgende:
Wanneer ik mijn beeldschermpie aanzet doet ie het ff goed, maar na ongeveer een minuutje springt het beeld naar het midden. In de breedte is ie dus nog goed, maar in de hoogte verspringt ie ineens. Ik heb dus alleen een balk van ongeveer 1cm waar het hele beeld is op "geperst". Wie kan mij helpen?! Is het nog te verhelpen, of is het een bekeken zaak? ;(

Alvast bedankt!

Verwijderd

Loop alvast maar naar de winkel!
Is geen eer aan te behalen. :'(

Verwijderd

Als je een beetje elektro kennis heb kun je de behuizing openen en, terwijl de monitor aanstaat, aan de potmetertjes op de print draaien. Soms gaan deze door vuil/slijtage wat kuren vertonen (de opwarming verklaart de minuut). Door te kijken welke pot je height instelt kun je door voorzichtig heen en weer draaien de rust in je beeld herstellen. Als je geen kennis van zaken hebt, kun je m beter wegbrengen.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ik dacht eerst te maken hebben met het opwarm probleem van Iiyama's, maar beeld op 1 CM, da's erg triest.

Wat voor beeldscherm is het?

Probeer een een andere videokaart?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Het is een Dell Ultrascan 17". Ik heb er nu een oud 14" beeldschermpje opgezet. En die werkt prima (nou ja, kwaliteit sucks). Dus het probleem zit em niet in de videokaart..

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
Op maandag 05 maart 2001 21:45 schreef FrankGuthrie het volgende:
Ik dacht eerst te maken hebben met het opwarm probleem van Iiyama's, maar beeld op 1 CM, da's erg triest.

Wat voor beeldscherm is het?

Probeer een een andere videokaart?
ik denk dat elk (trinitron/diamondtron?) scherm hier wel 'n beetje last van heeft..

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Pagina: 1