Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘
Jep.
Gebruik de laatste graphics drivers..
Eh..
Ik zal ff kijken of het lukt om 2.24 te fixen
heb hem zelf nog niet gezien
Gebruik de laatste graphics drivers..
Eh..
Ik zal ff kijken of het lukt om 2.24 te fixen
heb hem zelf nog niet gezien
Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘
Heb je aan het einde van de install aangegeven dat je de update wilt installeren?
Life is what you others make it.
ja heb ik
En je weet zeker dat het RTU bestandje in dezelfde folder zit als de .exe? Dit is nl die update waar hij om vraagt.
Life is what you others make it.
ja. weet ik zeker
Dit topic staat in het verkeerde forum. Normaal zou ik het topic voor je verplaatsen, maar omdat ik een gebrek aan inzet zie doe ik dat niet. Op dit forum is het de bedoeling dat je eigen initiatief toont, iets letterlijk voorkauwen gebeurt niet zo vaak.
Lees Het algemeen beleid aub door om te achterhalen wat we hier van een nieuw topic verwachten. Omdat dit topic op deze manier weinig kans van slagen heeft, gaat het op slot.
Lees Het algemeen beleid aub door om te achterhalen wat we hier van een nieuw topic verwachten. Omdat dit topic op deze manier weinig kans van slagen heeft, gaat het op slot.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()