Ik heb sinds kort een Sony HD camera. Deze digitale filmcamera maakt van iedere opname een los bestand. In het bijbehorende programma kan je de bestanden afspelen. Helaas speelt hij het per bestand af. Een aansluitende film is het dus niet. Dat wordt het pas als ik het brand. Is er een programma waarmee ik deze losse bestanden als één film af kan af laten spelen? Bijvoorbeeld door alle bestanden in een map achter elkaar af te spelen.
Wat je kunt doen is met Virtual Dub de bestanden achter elkaar zetten. Dan kun je er 1 bestand van maken.
Start Virtual Dub. Open het 1e videofragment. Selecteer daarna "append AVI segment". Blijf dit herhalen totdat je de hele film hebt.
Om het snel af te handelen selecteer "direct stream copy" onder de video en audio menu (maar daar staat Virtual Dub al standaard op dacht ik).
Start Virtual Dub. Open het 1e videofragment. Selecteer daarna "append AVI segment". Blijf dit herhalen totdat je de hele film hebt.
Om het snel af te handelen selecteer "direct stream copy" onder de video en audio menu (maar daar staat Virtual Dub al standaard op dacht ik).