Toon posts:

S-ata wordt wel herkent maar kan er niks mee.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik heb een WD Caviar uit een externe casing gehaald omdat geen voeding meer kreeg.
ik heb de schijf nu in me pc gehangen nu doet hij bij de bios al moeilijk van error 4th disk.
maar verder start de pc wel op en gaat hij software installeren.
nu ziet ie m als extern maar er staat dat hij 0 mb is. hoe kan ik mijn bestanden weer terug zien?

ik hoop dat iemand mij kan helpen

Bij voorbaat dank.

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:43

Audione0

Strijdt der titanen

Kun je wat meer info geven over je systeem? Dus welk moederbord je hebt en het OS (besturingssysteem) dat je gebruikt? Waarschijnlijk kunnen we je dan beter helpen.

Groet!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat op een ASUS p5w dh deluxe icm intel core 2 duo e 6600 met een 74gb wd raptor 10000 rpm.
dit systeem draait op vista ulitimate

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Zoals reeds gezegd geef eens wat meer info. over je systeem, maar ook over de behuizing waar de hardeschijf uit komt. Mogelijk dat er een ander bestandsysteem op de hardeschij staat waar Windows Vista niet mee overweg kan. Overigens dat het BIOS al een error aangeet doet eerder denken dat er iets mis is met de betreffende hardeschijf en mogelijk niet zozeer de voeding.

[ Voor 8% gewijzigd door _Dune_ op 12-12-2009 23:09 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 10:04
Voel je de schijf wel draaien?

Verwijderd

Topicstarter
ja hij draait wel
Pagina: 1