Sandra gek geworden of niet kloppende handleiding?

Pagina: 1
Acties:

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 23:12
In mijn Mobo boekje staat duidelijk aangegeven dat bij een bus van meer dan 66, de PCI-bus snelheid te groot wordt (gezien de bussnelheid gedeelt word door 2). Volgens deze redenatie zou mijn PCI op nu op 38 moeten lopen, maar Sandra verteld mij dat mijn PCI op 33 loopt, wat moet ik geloven, Sandra of mijn mobo-boekje?? (ivm met overklokken naar 83Mhz bus)

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:56
Sandra lijkt mij... Die haalt alle info van de BIOS af en pleurt het in Windows. Lijkt mij dat je niet het boekje moet geloven.

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 23:12
OK, bedankt. Kan dit komen door een bios update (BT-1b7 ipv BT-1b1).

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:41
Is dus sandra die staat te liegen:
vandaag P166MMX eruit, K6/2-400 @ 5.5x75 erin. Sandra zegt weer braaf dat het 37.5MHz PCI is.
Wat ik nogal vreemd vind is dat Sandra het toch voorelkaar krijgt om een async bus aan te geven op een chipset die het niet ondersteunt...

Nou ja, meisjes zijn niet altijd te vertouwen, Sandra al helemaal niet :)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Hee gabriel , heb ie die nieuwe CPU al ?

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

ik zou die sandra niet geloven, had ik ook een keer.. ff systeemtestje draaien. krijg ik van de beweringen als : cpu 4.5x 188 MHz (moest 8.5x 100 zijn ofzo) en AGP klok 188 x 2 = 376, en dan vrolijk de melding van "warning, blabla exceeds limit" :(

nieuwste versie meldt dat allemaal correct maar dan nog dit soort dingen: "number of dimm-banks: 4" en "installed memory" 64, 64, 128)

dat laatste klopte wel, maar op een be6-ii is nergens een 4e dimmbank te bekennen !!

Verwijderd

HEHEHEHEHEH erg grappig :) Mijn vriendin heet Sandra en die werd toch wel een beetje "boos" toen ze deze thread las ;)
Pagina: 1