Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit er over te denken om een LG 32LG2100 te kopen maar ik wil ook graag mijn Xbox 360 er op aan sluiten. Heeft iemand daar ervaring mee?

Thanks!

Ermen

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:54

FeaR

In GoT we trust

Hallo Ermen en welkom op GoT :W,

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.

Zo is het dus niet de bedoeling om alleen te melden dat het een bepaalde tv wilt kopen en daar bepaalde apparatuur op aan wilt sluiten. Wat zijn je vragen met betrekking tot het aansluiten van de console? Of het kan, wat de instellingen moeten zijn van de console dan wel de tv of iets anders?

In het LCD Beleid kan je nalezen waar een dergelijke topicstart aan moet voldoen en wat het posten waard is of niet.

Overigens zijn er voor dit soort kleine vragen verzameltopics in het leven geroepen. Aangezien jouw vraag te maken heeft met een LG LCD verwijs ik je door naar: [LCD TV] Het grote LG LCD TV topic.

Als je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.