[Whatpulse] Géén counting in MW2

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Het viel mij zojuist op dat Whatpulse geen keys, clicks of miles registreert tijdens het spelen van MW2. Zijn er meerdere die dit "probleem" hebben?

WP: 1.5.1 beta én 1.6.2.1

Tot nu toe werden wel alle keys tijdens het spelen van een spelletje geteld (cod2/4/waw) echter niet in MW2. Niet dat het zo'n ramp is maar alle keys zijn meegenomen ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Denk dat dat aan MW2 ligt. Alt-tab werkt immers ook niet dus ik gok dat op een of andere manier alle toetsaanslagen niet aan Windows of andere programma's worden doorgegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERIKvanPAASSEN
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-08 17:46

ERIKvanPAASSEN

Bug Killer

Bij mij telt hij ze wel netjes tijdens MW2, gewoon met WP v1.6.2.1... :X
Dit trouwens op Vista x64.

[ Voor 27% gewijzigd door ERIKvanPAASSEN op 12-12-2009 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Update: muis -kliks en -kilometers worden blijkbaar wel geregistreerd alleen keys dus niet. Ik heb maar een post op het officiële forum gemaakt, kijken of daar reacties komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inderdaad het zelfde onder whatpulse 1.5 deed hij helemaal niets en met 1.6 alleen miles en clicks.
Heb het ook onder windows xp geprobeerd en onder windows 7 maar zonder resultaat.

Mis er zo eigenlijk een hele hoop keys door aangezien ik het nogal veel speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERIKvanPAASSEN

ERIKvanPAASSEN

Bug Killer

Ik heb het hier nog maar eens getest, na deze reacties, maar ik blijf erbij dat het bij mij onder Vista x64 gewoon werkt met WP v1.6.2.1: zowel keys als clicks (miles, weet ik niet).

Vreemde zaak dit. :X
Laten ze op het officiële forum al iets van zich horen?

[ Voor 12% gewijzigd door ERIKvanPAASSEN op 15-12-2009 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 07:44
Andere map installeren dan Program Files? Heb wel eens gehoord dat de boel fixt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERIKvanPAASSEN

ERIKvanPAASSEN

Bug Killer

Xaero schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:13:
Andere map installeren dan Program Files? Heb wel eens gehoord dat de boel fixt..
WhatPulse zou ermee om moeten kunnen gaan (en al zeker onder XP).
Bij mij, onder Vista, staat hij ook gewoon in de Program Files en plaats z'n gebruikersdata gewoon in AppData in je profiel.

Daarnaast zie ik niet in waarom het dan alleen onder MW2 niet zou werken.
Maar proberen kost niets natuurlijk...

[ Voor 8% gewijzigd door ERIKvanPAASSEN op 15-12-2009 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Xaero schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:13:
Het stond al in een andere map en het werkt al jaren met alle ander spellen die ik tot nu toe gespeeld heb.
ERIKvanPAASSEN schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:11:
Laten ze op het officiële forum al iets van zich horen?
Dit was de reactie van CenturyO:
My guess is that MW2 has ingame protections against key hooks. More examination will be required however.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmer1969
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-08 13:35
In dit topic op het WP forum wordt gesproken over 100% processor belasting, waarna er problemen optreden met de client. Jij draait geen W7, maar misschien heeft het er wel zijdelings mee te maken.

[ Voor 16% gewijzigd door Emmer1969 op 15-12-2009 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Emmer1969 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 22:53:
In dit topic op het WP forum wordt gesproken over 100% processor belasting, waarna er problemen optreden met de client. Jij draait geen W7, maar misschien heeft het er wel zijdelings mee te maken.
Nah ik denk niet dat dat er mee te maken heeft. Hij stopt gewoon met keys tellen tijdens het spelen van MW2, zodra ik klaar ben worden de keys wel weer vrolijk meegeteld zonder dat ik ook maar iets opnieuw hoef op te starten. De CPU draait wel op 100% vanwege wat DC programma's op de achtergrond. Ik zal het morgen eens zonder die programma's proberen maar ik verwacht daar niks van aangezien ik altijd al die programma's open heb tijdens het spelen van een spelletje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem heeft zich nu omgedraaid, gisteren telde hij alle keys en clicks, doe ik vandaag pulsen en nu telt hij geen clicks meer, maar ook niet in windows zelf

Schiet mij maar lek ik snap het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmer1969
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-08 13:35
Is dat niet de bedoeling bij MW2?

(Vreselijk off-topic, maar ik kon het niet laten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Raar maar waar maar ik heb de oorzaak van het probleem achterhaald. Nadat mijn PC is opgestart start ik steevast xfire op om te communiceren met vrienden, cod4/waw te spelen e.d. Nu is voor MW2 steam vereist, op zich geen probleem want deze 2 kunnen prima naast elkaar draaien en ook ingame MW2 communicatie werkt in beide. Ondanks dat je via xfire geen MW2 game kan joinen laat ik dat wel aanstaan zodat ie mijn ingame uren registreert en ik dus kan zien hoeveel ik MW2 speel (blijven toch stats hè) . Echter nu wil het toeval dat ik net ff snel een paar potjes MW2 heb gespeeld en voor dat uurtje het niet nodig vond om xfire te starten en tot mijn verbazing worden de keys in MW2 dan wel geteld.

Nu is het bedtijd maar morgen zal ik nog even uitzoeken of:
- de opstart volgorde steam - xfire ipv xfire -steam nog iets uitmaakt
- of keys in cod4 met xfire en steam aan wel geteld worden.

Pagina: 1