>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Dit trouwens op Vista x64.
[ Voor 27% gewijzigd door ERIKvanPAASSEN op 12-12-2009 16:19 ]
Verwijderd
Heb het ook onder windows xp geprobeerd en onder windows 7 maar zonder resultaat.
Mis er zo eigenlijk een hele hoop keys door aangezien ik het nogal veel speel.
Vreemde zaak dit.
Laten ze op het officiële forum al iets van zich horen?
[ Voor 12% gewijzigd door ERIKvanPAASSEN op 15-12-2009 20:12 ]
WhatPulse zou ermee om moeten kunnen gaan (en al zeker onder XP).Xaero schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:13:
Andere map installeren dan Program Files? Heb wel eens gehoord dat de boel fixt..
Bij mij, onder Vista, staat hij ook gewoon in de Program Files en plaats z'n gebruikersdata gewoon in AppData in je profiel.
Daarnaast zie ik niet in waarom het dan alleen onder MW2 niet zou werken.
Maar proberen kost niets natuurlijk...
[ Voor 8% gewijzigd door ERIKvanPAASSEN op 15-12-2009 20:21 ]
Het stond al in een andere map en het werkt al jaren met alle ander spellen die ik tot nu toe gespeeld heb.Xaero schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:13:
Andere map installeren dan Program Files? Heb wel eens gehoord dat de boel fixt..
Dit was de reactie van CenturyO:ERIKvanPAASSEN schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:11:
Laten ze op het officiële forum al iets van zich horen?
My guess is that MW2 has ingame protections against key hooks. More examination will be required however.
Nah ik denk niet dat dat er mee te maken heeft. Hij stopt gewoon met keys tellen tijdens het spelen van MW2, zodra ik klaar ben worden de keys wel weer vrolijk meegeteld zonder dat ik ook maar iets opnieuw hoef op te starten. De CPU draait wel op 100% vanwege wat DC programma's op de achtergrond. Ik zal het morgen eens zonder die programma's proberen maar ik verwacht daar niks van aangezien ik altijd al die programma's open heb tijdens het spelen van een spelletje...Emmer1969 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 22:53:
In dit topic op het WP forum wordt gesproken over 100% processor belasting, waarna er problemen optreden met de client. Jij draait geen W7, maar misschien heeft het er wel zijdelings mee te maken.
Verwijderd
Schiet mij maar lek ik snap het niet meer
Is dat niet de bedoeling bij MW2?Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 18:46:
Schiet mij maar lek
(Vreselijk off-topic, maar ik kon het niet laten)
Nu is het bedtijd maar morgen zal ik nog even uitzoeken of:
- de opstart volgorde steam - xfire ipv xfire -steam nog iets uitmaakt
- of keys in cod4 met xfire en steam aan wel geteld worden.