Toon posts:

algemeen niet-PNP-beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goeie dag
mijn naam is Dennis, ik heb een sony PCG-6F1L (VGN-360) gekregen en er staat windows 7 op.
mijn probleem is dat het beeld niet over het hele scherm verdeeld word er zitten brede zwarte randen aan de zijkanten, mijn resolutie staat op hoogst. verder zou ik t niet weten
B.V.D.

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-05 18:54
Ik denk dat de resolutie die je ingesteld hebt, niet de "native" resolutie van de laptop is. Kun je even aangeven wat je in hebt gesteld als resolutie en wat het beelschermformaat van deze laptop is?

Update: na wat Googlen lijkt het dat de native resolutie van dit scherm 1280 x 800 pixels is. Heb je dat ingesteld?

[ Voor 23% gewijzigd door mjax op 12-12-2009 14:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
de hoogste resolutie die ik in kan stelen is 1024x768 en als t is goed is het een 13ínch scherm, maar ook dat kan ik niet terug vinden op me laptop

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:09
ik gok dat de videodrivers niet geinstalleerd zijn. Zoek dus op de sony site naar de drivers voor deze laptop. Daarna zal het wel werken gok ik.

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:22
Waarschijnlijk zijn de videokaartdriver en chipsetdrivers niet geinstalleerd. Installeer de juiste drivers voor:

Chipset: Intel 855PM
Videokaart: ATI Mobility Radeon 9700

Eerst die van de chipset, dan rebooten en dan pas van de videokaart installeren!

Edit: Sony heeft (nog) geen Windows 7 -drivers voor dit model, zie deze link. Maar je kunt de drivers vast van de sites van Intel en AMD/ATI halen.

[ Voor 30% gewijzigd door L.N. op 12-12-2009 15:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik een chipset intel 855 pm downloaden ?

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 16:38:
waar kan ik een chipset intel 855 pm downloaden ?
Je hoeft geen chipset te downloaden, maar enkel de drivers ervoor. Google kan je daar wel bij helpen....
Pagina: 1