Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe kan word naar PDF bestand omgezet worden??

Pagina: 1
Acties:
  • 495 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet een worddocument naar een PDF bestand omzetten; hoe doe ik dit makkelijk??
(heb geen verstand van computers)

Waaah!! Ik ben helemaal blij want het is gelukt :*) bedankt!!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2009 13:10 ]

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 20:45

DefLite

Why so serious?

Ff googlen naar word naar pdf.
Je mag best zelf zoeken ;)

• Mathieu_Hinder
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-10 17:17
In Word via Opslaan als - PDF-bestand. De eerste keer dat je dit doet, zal je een invoegtoepassing moeten downloaden van de Microsoft-site, dit kan geen kwaad.

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Zelfs al heb je geen verstand van computers, dan nog zou je Google moeten kunnen gebruiken.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• bassiexp
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-11 20:32
even zoeken op google doet al veel wonderen

Er wordt hier op tweakers verwacht dat je zelf begint met zoeken en dan is het meestal wel te vinden.

google: word to pdf converter

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

dit zijn enkele bekenden:
foxit pdf creator:
http://www.foxitsoftware.com/pdf/creator/help.htm

cute pdf writer:
http://www.cutepdf.com/products/cutepdf/Writer.asp

Een van de bovenste kan je installeren en dan zie je in word dat het toegevoegd is als een printer. Dan druk je op afdrukken en krijg je de instellingen voor het maken van de pdf. Hij print het dus niet echt uit ! !

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:24
Die foxit pdf creator is niet gratis, deze PDFCreator wel. Ben zelf fan van doPDF, klein en simpel en je hoeft geen ghostscript te installeren. Maar er zijn letterlijk tientallen van dit soort tools.

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
Vertel even meer informatie ;-)

Heb je Office 2007 kan je dit gewoon omzetten in je Office zelf (opslaan als PDF).
Anders zal je toch een (gratis) programma moeten installeren zoals hier boven wordt vertelt.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik heb zelf NitroPDF als PDF editor.. leuke is, dat die meteen integreert met je word/excel/powerpoint en opties aan je r-muisknop toevoegt, zodat je bij het aanklikken van het bestand als meteen kunt omzetten naar pfd/doc/docx.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Moowkaay? :)
Ondanks dat et je zelf gelukt is: dit is zoals je merkt niet helemaal de manier op dit forum.
Wat meer eigen inzet door gebruik van een zoekmachine (lees Het algemeen beleid nog even voor de quickstart) is wel een basisstap.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.