ATI EyeFinity - 3x 22" Samsung 225BW (DVI,DVI,DP->DVI)

Pagina: 1
Acties:

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02-2025
Bah. Nieuw systeem gekocht met QuadCore en ook een HD5870. Ik had 2 22" schermen van Samsung en met EyeFinity kon ik deze met dubbel DVI aansluiten en had zo een hele mooie desktop. Alleen elk spel had een crosshair/character/auto/whatever in exact het midden van het scherm dus het was niet echt lekker gamen (helft van crosshair pixel op linkerscherm, helft van crosshair pixel op rechterscherm).

Videokaart kan 3 schermen ondersteunen, heeft 2x DVI, 1x DisplayPort en 1x HDMI maar laatstgenoemde is gedeeld met 1 van de de DVI. Dus ik via Kabeltje.com een DisplayPort naar DVI kabel gehaald EN een 3e monitor gekocht 2e hands. Alles klaar aangesloten en gereed voor gebruik.. Blijkt het verdomme niet te werken:
Eyefinity on Radeon HD 5870 1GB Version
The following have been confirmed:
1. 5870 1GB that was released recently does NOT support more than two DVI monitors
2. To use eyefinity, 3rd monitor must support DisplayPort
3. You cannot use passive DP to DVI/HDMI adapter (<$20)
4. You can use an active DP to DVI/HDMI (>$100), which converts the signal for you
5. This is a hardware limitation, so it will stay this way
6. We still dont know whether future editions of 5870 will include a 3rd DVI/HDMI

So what's the big deal?
The hype over eyefinity was that it supports multimonitor gaming without another expensive converting box such as triplehead2go, and that it'll be more user friendly because its a package deal. Many of us assumed that you can use a cheap passive DP to DVI adapter so that our DVI/HDMI monitors would just work. But it didn't work like that, and people got pissed off after it's release, such as me.

The big issues are: there are very few monitors with DP that targets the main stream consumers, and an active DP to DVI adapter is over $100.
Mooi klote dus. Maar betekent dit dus 100% dat ik dit monster moet bestellen om het werkend te krijgen.

Nogal weinig fora's met gebruikers info over EyeFinity maar ik vind dit in ieder geval erg klote, had natuurlijk beter onderzoek moeten doen maar vind het zo onlogisch. Ik heb nu gewoon beeld via de Displayport->DVI aangesloten monitor maar als ik er 3 wil aansluiten gaat er automatisch 1tje uit.

Iemand nog ideeen?

• Lars Kremers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:32

Verwijderd

Afhankelijk van wat financieel beter uitkomt kan je als alternatief overwegen: de 3de monitor terug verkopen en met dat geld + opleg een 22" kopen met displayport. Financieel is het is dan:

1) kost van actieve convertor

versus

2) kost van een 22" scherm met DP - inkomst van verkoop van het 3de scherm

Overigens prefereer ik persoonlijk een oplossing die out of the box werkt ten aanzien van een oplossing waar je met convertors moet gaan werken.

Verwijderd

nudie schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 12:14:
Nogal weinig fora's met gebruikers info over EyeFinity maar ik vind dit in ieder geval erg klote, had natuurlijk beter onderzoek moeten doen maar vind het zo onlogisch.
Het is niet onlogisch, maar ja dit was wel algemeen bekend. :p
Iemand nog ideeen?
Ik heb mensen gezien waarbij Display Port naar VGA werkt en die dingen kosten nog geen eens 20 euro.

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Je moet bij een Displayport naar DVI adapter goed kijken of die actief of passief is, een passieve gaat niet werken, maar een actieve doet het zonder problemen. Volgens mij is dit ook al een paar keer langsgekomen in het HD5XXX ervaringentopic, dus je kan daar ook nog even kijken voor suggesties.

Edit: ik had je linkje wat eerder moeten lezen, je hebt dus inderdaad zo'n adapter nodig, en ik denk niet dat je ze veel goedkoper gaat vinden, helaas.

[ Voor 20% gewijzigd door TrekDude101 op 12-12-2009 12:37 ]

• SneakyNL
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-01 14:05
Doe wat ik doe. Koop een 30" monitor, met DP, zet de twee 22" monitoren op hun kant en geniet van van Eyefinity op een manier die 3 22"schermen niet kunnen bieden.

Maar dat kost je weer €1000.

Je kan ook wachten tot er goedkopere monitoren met DP uitkomen, of je kijkt wat Sapphire met hun nieuwe DP -> DVI adapter doet. Als die gebundelt wordt is het misschien een idee om te gaan CrossFiren met 2 5870's.

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
ati eyefinity werkt nog niet met crossfire, wel met de 5970

|2600k|Asus 290|

• DjDuivert
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10-2025
Heb je het al geprobeerd met de HDMI port, als je die gelegenheid hebt. Het is een beetje vaag met Eyefinity op 5870 op het moment, je kunt niet 2x DVI en DisplayPort, of je moet 2x DVI + HDMI of HDMI/DisplayPort/DVI doen.

Edit: had je startpost niet goed gelezen, zo te zien heb je het wel goed gedaan.. Bij Anandtech hebben ze overigens wel HDMI + DP + DVI gedaan en dat werkt wel, maar bij jou moet het ook werken lijkt me zo.

Buiten de actieve/passieve converter kan ik dan ook niets bedenken..

[ Voor 38% gewijzigd door DjDuivert op 12-12-2009 13:40 ]

2600K - 4.6G|8GB 1333|P8P67 EVO|Club3D 4870 1G OC|2x 2493HM|DasKeyboard Ultimate|Logitech G5|Lian-Li PC-A71b + demping|Intel 510 120G|WD Black 1TB + Green 2TB|Be-Quiet P7-Pro 850W|Xonar D2x|Phonar Ethos R 100G EdMa|Music Hall DAC25.3 + A15.2|AKG K701

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-02 14:41
+1 @Disco Stu

Scherm verkopen en nieuwe 22", de prijs die je daar voor neerlegt zal maar iets hoger zijn dan die converter, tenzij je je schermen verticaal wilt gebruiken waar je al voor moet zoeken, Dell heeft er maar zijn duur :)

• Solid_Aapie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-02 17:31
http://www.driverheaven.net/news.php?newsid=485

Oplossing van sapphire vor het probleem :) zag ik net in het Ati forum staan ;)

Specs

• Graviton12
Dat is niet meer dan wat TS al aangaf dat hij zou moeten kopen :/

Vraag is nu alleen of ze dit in hun grafische kaarten gaan verwerken zodat mensen geen actieve converter moeten aanschaffen.
Indien ja dan zou dit hun een voordeel opleveren tov andere producenten.

Offtopic:
Ben zelf aan het wachten tot Samsung hun totaaloplossing uitkomt in samenwerking met ATI maar dan met 3 schermen van 22" ipv 6 van 30", heb geen zin om 1500-3000 euro uit te geven om beetje meer scherm te hebben.

http://www.brightsideofne...eyefinity-technology.aspx

[ Voor 99% gewijzigd door Graviton12 op 12-12-2009 15:12 ]

• nudie
Bedankt voor alle reacties!

3e scherm was 2e hands 90EUR, converter 130 dus totaal 220 terwijl je idd nu voor 300EUR een 22" met DisplayPort heb. Probleem is wel dat het er nu gelikt uitziet en alles opdezelfde hoogte en dat dat straks waarschijnlijk niet zo is. Ik vrees dat ik gewoon die converter bestel al heeft dat volgens mij over een jaar 0,0 waarde mocht ik het doorverkopen.

Zo'n specialiererere actieve verloop kabel (heb nu een relatief simpele van 2 tientjes bij kabeltje.com) kan kennelijk ook werken? Heb alleen geen zin in weer risico lopen dat t niet lukt..

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:51

M2M

medicijnman

nudie schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 15:49:
Bedankt voor alle reacties!

3e scherm was 2e hands 90EUR, converter 130 dus totaal 220 terwijl je idd nu voor 300EUR een 22" met DisplayPort heb. Probleem is wel dat het er nu gelikt uitziet en alles opdezelfde hoogte en dat dat straks waarschijnlijk niet zo is. Ik vrees dat ik gewoon die converter bestel al heeft dat volgens mij over een jaar 0,0 waarde mocht ik het doorverkopen.

Zo'n specialiererere actieve verloop kabel (heb nu een relatief simpele van 2 tientjes bij kabeltje.com) kan kennelijk ook werken? Heb alleen geen zin in weer risico lopen dat t niet lukt..
maar als een displayport --> VGA converter ook werkt (en je scherm een VGA input heeft) dan is het probleem toch ook opgelost? Ik vraag me namelijk af of je het verschil duidelijk gaat zien tussen een scherm, aangesloten met een VGA signaal, of eentje over DVI, op dergelijke resoluties. (ik zie in ieder geval niet zo heel veel verschil)

-_-

• nudie
Nee dat verschil zou er ook niet zijn denk ik. Probleem is alleen, als ik het goed begrijp dat dit maar bij een paar mensen werkt en vooral als 1 van hun schermen een hogere resolutie heeft? Ik heb dus 3 gelijke resoluties. Ik heb op zich niet zo'n zin om weer voor niets 2x verzendkosten te betalen (versturen en retouren). Of is er een adapter (VGA->DisplayPort) die dus altijd werkt? Het scherm heeft inderdaad een VGA en een DVI-D aansluiting.

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-01 01:53

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

SneakyNL schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 13:17:
Doe wat ik doe. Koop een 30" monitor, met DP, zet de twee 22" monitoren op hun kant en geniet van van Eyefinity op een manier die 3 22"schermen niet kunnen bieden.

Maar dat kost je weer €1000.

Je kan ook wachten tot er goedkopere monitoren met DP uitkomen, of je kijkt wat Sapphire met hun nieuwe DP -> DVI adapter doet. Als die gebundelt wordt is het misschien een idee om te gaan CrossFiren met 2 5870's.
Eyefinity werkt nog niet met PLP setups dus of je heb het op miraculeuze wijze toch voor elkaar gekregen of je hebt het momenteel nog niet en ik raad je aan dat 30 inch scherm te cancelen. :P Je moet overigens 20,1 inch schermen op hun kant hebben wil je ze perfect laten aansluiten op een 30".

• SneakyNL
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-01 14:05
i7x schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 22:51:
[...]
Eyefinity werkt nog niet met PLP setups dus of je heb het op miraculeuze wijze toch voor elkaar gekregen of je hebt het momenteel nog niet en ik raad je aan dat 30 inch scherm te cancelen. :P Je moet overigens 20,1 inch schermen op hun kant hebben wil je ze perfect laten aansluiten op een 30".
De schermen heb ik al meer dan een jaar, dus niet vanwege Eyefinity, tis dan ook de 59xx kaart waar ik nog op wacht. Ik zie wel wat werkt en wat niet, er zijn altijd nog andere oplossingen te vinden die ik hiervoor al gebruikte, zoals softTH, en windows 7 zou flexibel moeten zijn dus ik heb goede hoop voor de toekomst en Eyefinity, dat ook nog in de kinderschoenen staat.

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-01 01:53

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Ja ik zeker ook. Wat ik ook zo eigenaardig vind is dat het dus wel op Linux schijnt te werken en wie gamed er nu op Linux? Met programma's als SoftTH zou het inderdaad wel moeten werken maar het nadeel hiervan is dat je altijd voor elke game een appart profiel moet aanmaken.

• nudie
Het is toch een hardware matige beperking waardoor ik nu een adapter moet kopen of hebben jullie het over een ander iets?

Ik twijfel enorm, ik baal en ik wil gewoon deze week gamen maar ik heb geen zin in nog een miskoop dus ik moet denk ik gewoon die adapter halen. Dontya think?

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:10
Monitor en adapter verkopen en een met dp aansluiting kopen lijkt mij de beste investering.
Maar misschien is het toch geen slecht plan om te kijken of je die dp naar vga mogenlijkheid even kunt testen?
Misschien kun je er ergens een lenen?
Hier http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20776 kun je hem voor 12 euro (inclusief verzendkosten) bestellen maar dan duurt het wel even tot je hem binnen hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door martijnve op 14-12-2009 12:53 ]

• nudie
Ik ben zwak. Ik heb de 130eutjes al overgemaakt, wordt morgen bezorgd. Maar heb nu al semi spijt. Jammer dat het zo moet maargoed. Ik ga denk ik ook zo'n DP->VGA ding bestellen en indien dat werkt dan de dure adapter terug. Kent iemand nog een Nederlandse webshop waar deze beschikbaar zijn?

Verwijderd

Via Dealextreme worden ze gratis verzonden naar Nederland, levertijd is wel zo'n 1, 2 weken meestal.

Verwijderd

Ik zou graag willen weten of dit goed werkt en of je nu ook extra input-lag hebt.

• nudie
En order weer gecancelled :D Gevoel van spijt kreeg toch de overhand. Zeker nadat ik een scherm als dit zag:

http://accessories.euro.d...l=nl&cs=nldhs1&sku=238229

voor 200eutjes bij een betere webshop. Adapter = 130, scherm verkopen = 100 dus dan heb ik én een beter scherm, garantie en geen gezeur met adapters. Ben het helemaal eens met een reply eerder uit dit topic over dat een out of the box oplossing is altijd beter.

Scherm kan ik ook kantelen wat wel superstrak is dus misschien verkoop ik alle schermen wel en koop ik langzaam een voor een deze.

• Graviton12
Kantelen is voor mij de enige reden dat ik nog geen extra schermen gekocht heb met een ATI 5xxx kaart, daarmee dat ik wilde wachten tot Samsung hun samenwerkingsproject met ATI naar buiten brengen, hopelijk hebben ze dan ook deze config.
Vind dat 3 schermen horizontaal naast elkaar te breed is en wil 3 schermen gekanteld zodat de hoogte ook goed is.

Edit:
De monitor die je aangeeft, daar zit zelfs standaard een pixel garantie op dat als er ook maar 1 slechte pixel is of komt, ze deze vervangen met een nieuw scherm met 3 jaar next business day, niet slecht :)

"De Dell P2210 kan rekenen op drie jaar Dell-service op de volgende werkdag, inclusief de Premium-garantie voor flatpanels van Dell die tot vijf jaar kan worden verlengd1. De Premium-garantie voor flatpanels garandeert dat uw monitor wordt vervangen, zelfs als gedurende de garantieperiode ook maar één defecte, continu heldere pixel op het scherm wordt gevonden. U kunt ook 24x7 telefonisch contact opnemen met de technische support van Dell voor hulp. "

Deze is ook kantelbaar en heeft resolutie van 1920x1080 en is goedkoper :) maar geen displayport darn.
http://accessories.euro.d...=dhs&cs=nldhs1&sku=288634

[ Voor 58% gewijzigd door Graviton12 op 14-12-2009 16:31 ]

• nudie
Ja dat is goud. Denk altijd de betere deal. Helemaal is mooi dat m'n werk wel m'n 3 schermen denk ik over wil nemen á 100eutjes de stuk. Moet ik er nog 3 bij optellen en dan heb ik in principe 3 gekantelde Dell schermen.

Kan vrij sexy zijn.

• Graviton12
Dan kom je er nog goed vanaf uiteindelijk :)

offtopic:

Hopelijk hebben de nieuw uit te komen samsungs een heel dunne rand zodat ze beter aansluiten op elkaar.

Verwijderd

Mooi klote dus. Maar betekent dit dus 100% dat ik dit monster moet bestellen om het werkend te krijgen.
Maar weet iemand nu of dat monster dan ook werkt?
Ik zit met hetzelfde probleem, heb drie dezelfde monitoren met DVI, en ik denk dat voorlopig voor eyefintiy dit de goedkoopste oplossing is. Voor dit bedrag heb je geen monitor met displayport,m en daarnaast zullen in de toekomst de DVI monitoren waarschijnlijk wel goedkoper worden als de DP standaard wordt, kan ik alsnog leuk upgraden.... voor weinig :P :9

Maar dan moet ik wel 100% zeker weten dat dit werkt, iemand die ervaring al????
Of weet iemand dat dit zondermeer werkt?

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
Nu ATi met haar Radeon HD5xxx-reeks is gekomen, gaat er een wereld open qua multi-monitor gaming. Sapphire maakt het nog net wat makkelijker.

ATi maakt het met EyeFinity mogelijk om met een enkele HD5xx0 drie beeldschermen aan te sturen en met de speciale EyeFinity-edition zelfs zes. Worden er twee kaarten in Crossfire geschakeld, zijn er ook zes schermen aan te sturen. De enige beperking in dit hele verhaal, is dat minstens één scherm moet worden aangestuurd via het vrij nieuwe "DisplayPort". Alhoewel de kaart beschikt over twee keer DVI en twee keer HDMI, is dit noodzakelijk.

De kans dat je zo'n scherm hebt staan dat dit ondersteunt, is kleiner dan het bemachtigen van de kaart zelf. Sapphire draagt de oplossing aan. Sapphire komt namelijk met de "EyeFinity-adapter". Met deze adapter wordt het DisplayPort-signaal omgezet naar het meer ingeburgerde DVI-signaal, wat het mogelijk maakt om drie schermen aan te sturen.

Afbeeldingslocatie: http://static.tz.nl/f/tap/313918_483c85ca.jpg

De converter is wat complexer dan een normale HDMI naar DVI-adapter.
Dat zien we zoal aan de grootte en dat er nog 5 V USB-voeding nodig is.
Het apparaatje moet spoedig op de markt komen voor een nog onbekende verkoopprijs.

• nudie
@vrokca, ja dat werkt 100%
@bovenstaand. Ja geweldig.. vind het nogal bagger dat ze het presenteren als dé oplossing, terwijl het gewoon een halfgare adapter die ook gewoon boven de 100EUR komt trust me. Overigens hebben mensen dat ding al geaanalyseerd en is het gewoon dezelfde als de Accell maar gewoon rebranded en iets anders. Dus is in principe niets nieuws want het doet niets meer dan de al reeds bestaande Accell adapter waar ik naartoelink bovenaan dit topic.

Verwijderd

Dan moet de kerstman deze maar onder de boom leggen want <+:) is al weg. Verwacht trouwens ook niet dat de adapter van Sapphire een stuk goedkoper zal worden. Ze zien er idd hetzelfde uit dus er zal niet veel verschil in zitten. Maar evenzo goed is het eigenlijk treurig dat je een adapter van € 130 moet kopen om je graka dat te laten doen wat beloofd wordt. Minimaal zou je verwachten dat er op je kaart een optie zat om de displayport actief te maken, wat kan een 5 volt relais nou kosten? Ik bedoel hoeveel mensen is het nou gegeven om drie monitoren van dik €600 te kopen? Met een 5870 erbij zit je dan bijna op 1000 kerstballen, kom zeg, daar moet ik bijna een dag voor werken >:)

• Graviton12
ATI heeft nooit gezegd dat je met 3 DVI schermen eyefinity zou kunnen gebruiken, alle artikelen staat duidelijk vermeld dat 1 via DP moet verlopen als ik me goed herinner.

Verwijderd

Graviton12 schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:01:
ATI heeft nooit gezegd dat je met 3 DVI schermen eyefinity zou kunnen gebruiken, alle artikelen staat duidelijk vermeld dat 1 via DP moet verlopen als ik me goed herinner.
ik heb dat ook nooit beweerd, maar feit blijft dat je links of rechtsom een (behoorlijke) investering moet doen om eyefinity werkend te krijgen. Terwijl het IMHO een kleine aanpassing op de videokaart zou zijn om de displayport wel of niet actief te maken.
Zelfs met de goedkoopste oplossing (adapter € 130,=) betaal je dus beduidend meer dan de Matrox triplehead 2GO en je kunt je oude videokaart blijven gebruiken

bv: HD 5850 ( + € 300,= ) + adapter € 130,= zijn toch behoorlijke prijzen.
Met een actieve DP op je kaart ben je ongeveer € 15,= kwijt voor een verloopstekkertje/kabeltje.

• Graviton12
Geldklopperij noemen ze dat.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:58:
Terwijl het IMHO een kleine aanpassing op de videokaart zou zijn
Nou nee totaal niet.

• dahakon
  • Laatst online: 28-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:58:
[...]

ik heb dat ook nooit beweerd, maar feit blijft dat je links of rechtsom een (behoorlijke) investering moet doen om eyefinity werkend te krijgen. Terwijl het IMHO een kleine aanpassing op de videokaart zou zijn om de displayport wel of niet actief te maken.
Zelfs met de goedkoopste oplossing (adapter € 130,=) betaal je dus beduidend meer dan de Matrox triplehead 2GO en je kunt je oude videokaart blijven gebruiken

bv: HD 5850 ( + € 300,= ) + adapter € 130,= zijn toch behoorlijke prijzen.
Met een actieve DP op je kaart ben je ongeveer € 15,= kwijt voor een verloopstekkertje/kabeltje.
Je doet nu net alsof je 3 DP-schermen nodig bent. Je hoeft er maar 1 te kopen om het te laten werken, of zo'n adapter. Maar je moet sowieso een derde scherm kopen om eyefinity te laten werken, dus die 200 euro ben je sowieso al gauw kwijt.

Verder is triplehead2go ook niet zo geweldig. Je moet eerst een duur kastje kopen om van 2 schermen naar 3 schermen te kunnen gaan. Dan ben je ook nog eens gelimiteerd met je resolutie. Probeer er maar eens 3 keer een 2560x1600 scherm op aan te sluiten. Dan weet je ook direct dat er grote verschillen zijn tussen T2G en Eyefinity.

Overigens is de HD5850 wel wat goedkoper te krijgen dan voor 300+ euro. Ze zijn er echt wel dicht bij de 200 euro. Uitgaande van het feit dat je normaal al 1 scherm hebt staan, kun je met een HD5850 en 2 schermen die DP ondersteunen nog altijd onder de 650 euro blijven die een GTX280 bij launch koste. Het is maar wat je duur noemt.

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Even dit topic opgraven :z

Heb even zitten zoeken en misschien is dit een goedkopere oplossing:
http://kabeltje.com/accel...-dvid-adapter-p-1568.html

Gaat om de B087B-001B van Accel, staat niet onder de noemer actieve adapters maar staat wel op de lijst van amd voor supported adapters? :?

http://support.amd.com/us...es/eyefinity-dongles.aspx

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Dat soort adapters doen het prima als de DP port een DVI-omleiding doet, maar werkt niet als 3e adapter als je al 2 digitaal aangestuurde schermen hebt en dus de DP poort in native mode moet gebruiken.

Of zoals jouw document het stelt:
quote: AMD
To enable support for more than 2 monitors, “active” DisplayPort™ adapters/dongles are required (or monitors with direct DisplayPort™ connectivity must be used).

Yeah well. The Dude abides.

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-02 23:50

Dark Angel

Corvette LS Power

Ik heb zelf ook een active adaptor van kabeltje.com en dat werkt echt prima.
2x 24inch op DVI en 1x DP naar DVI 24inch en dat werkt perfect.

Zal dan ook zeker moeten werken met jouw monitoren.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Verwijderd

Dark Angel schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:38:
Ik heb zelf ook een active adaptor van kabeltje.com en dat werkt echt prima.
2x 24inch op DVI en 1x DP naar DVI 24inch en dat werkt perfect.

Zal dan ook zeker moeten werken met jouw monitoren.
Mag ik vragen welke adapter jij precies hebt dan Dark Angel?
Pagina: 1