In navolging van Peek in Noord-Amerika, lanceert FON (bekend van het gratis draadloos internetten over de gehele wereld) aanstaande dinsdag de PeekFON
Voor wie nog niet weet wat je met een Peek kan is het heel simpel: je kan er e-mails mee versturen.

Het idee van de PeekFON is dat je eenmalig 99 euro betaald en daar dan 6 maanden lang gratis door heel Europa voor mag e-mailen. Na die 6 maanden betaal je 12,90 euro per maand, maar je mag ook kosteloos uitstappen (en de PeekFON dus houden). Ze beloven dat je geen roaming kosten betaald, waar je ook mag zijn in Europa.

Het idee van de PeekFON is dat je eenmalig 99 euro betaald en daar dan 6 maanden lang gratis door heel Europa voor mag e-mailen. Na die 6 maanden betaal je 12,90 euro per maand, maar je mag ook kosteloos uitstappen (en de PeekFON dus houden). Ze beloven dat je geen roaming kosten betaald, waar je ook mag zijn in Europa.
Ik heb dit topic geopend omdat ik het een leuk idee vind, alleen weet ik nog niet of ik het ook daadwerkelijk zal gaan gebruikenPEEKFON PRODUCT FEATURES
* Award-winning email device
* Unlimited email for a flat monthly rate -- compatible with most major email providers including Hotmail, Yahoo, Gmail, and AOL
* Unlimited coverage throughout Europe for just 12,90€ a month (99€ for the first 6 months, price includes the PeekFON device)
* No contract
* No roaming charges
* No hidden fees.
* Works anywhere in the EU. No WiFi signal necessary
* Connect up to 2 email accounts
* Full QWERTY keyboard for quick and comfortable typing, high-contrast full-color screen makes it easy to read emails, click scroll wheel
* Thin and stylish – just 10.2 x 6.9 x 1 cm, 107 g
* View JPG image attachments
* Long battery life – 4 to 5 days under typical usage; fully recharges in under 2 hours
* 1-year manufacturers warranty