Kan iemand mij helpen om mn muziekspeler aan de gang te krijgen. Ik heb er via pc suit muziek ingezet. Dit staat wel in mn massageh. Ook mijn muziekbibliotheek zegt dat er 81 tracks inzitten maar als ik de muziekbib dan open zegt hij geen tracks. Hoe krijg ik ze zichtbaar als ik de muziekbib open in bv "alle tracks"???? Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
verbeter eerst je typefouten even a.u.b.
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
HELP muziekspeler nokia n97 mini werkt niet ?
Niet om het een of ander maar 2 dagen eenzelfde topic openen is niet echt handig. Anyway, ik ken de N97 niet maar kan je in je mediaspeler niet kiezen om bijvoorbeeld te switchen van interne opslag naar externe opslag (oftwel, van het ingebouwde geheugen naar je massa-opslag)?
Niet om het een of ander maar 2 dagen eenzelfde topic openen is niet echt handig. Anyway, ik ken de N97 niet maar kan je in je mediaspeler niet kiezen om bijvoorbeeld te switchen van interne opslag naar externe opslag (oftwel, van het ingebouwde geheugen naar je massa-opslag)?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Inderdaad graag verder met HELP muziekspeler nokia n97 mini werkt niet. Verder stellen we het ook altijd wel op prijs als je vermeldt wat je zelf al geprobeerd hebt voordat je je topic opende
Dit topic is gesloten.
![]()