Windows 7 64-bit + Xbox 360 Controller for Windows = no go.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Hi guys, sinds kort een nieuwe PC met W7 64-bit Home Premium. Nu heb ik hier ook een bedrade Xbox 360 Controller (for Windows) liggen die ik toch best regelmatig gebruik. Probleem is echter dat ik hem absoluut niet werkend krijg.

Erin pluggen zorgt ervoor dat hij wel herkend wordt en het stuurprogramma begint te installeren, echter mislukt de installatie. De eigenschappen bij apparaatbeheer zegt dat 'het apparaat niet start (code 10)'. De Guide button op de controller (grote X in het midden) blijft knipperen.

Daarnaast heb ik ook de Xbox 360 Accessoires Software 1.2 64-bit for Windows 7 driver gedownload, no use.

Ik zou graag met DriverSweeper het hele driver verhaal weg willen halen, ware het niet dat DriverSweeper geen drivers voor de controller laat zien.

Iemand ideëen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Iemand? ;( Ik wil Dirt2 niet meer met de pijltjestoetsen spelen... Pretty please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
werkt hier perfect met Windows 7 Ultimate X64 en de driver van Microsoft voor Win 7.

misschien foutje met je usb poort?

http://download.microsoft...9934CD3/Xbox360_64Eng.exe

[ Voor 29% gewijzigd door underworld202 op 14-12-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Heb het op meerdere USB-poorten geprobeerd, zal de USB-poorten van de G15 vanavond ook nog even proberen. Het bestand dat je aangeeft heb ik ook geprobeerd, no luck. Ik kan ook nergens anders op internet ook maar iets vinden dat hetzelfde probleem bij anderen voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
Explanation of error codes generated by Device Manager in Windows XP Professional even naar error 10 springen/scrollen...

Ik heb mijn controller werkende onder w7/64 en van de week update ie de driver(s) ervan zelfs nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ok, de USB-poorten bovenop mijn pc functioneren niet, de USB-poorten op mijn G15 functioneren niet. USB-poorten achterop mijn pc functioneren wel. Daar was het zo gepiept. Is er een verschil tussen de USB-poorten bovenop en achterop mijn kast (CM 690 PURE)? Alles wat ik bovenop aansluit heeft altijd prima gewerkt, ook met installeren van drivers. Alleen dus nu die Xbox 360 controller niet. Ah well, als het me maar niet nog een keer gebeurd.

Thanks voor de hulp!

*edit: Alle apparaten werken prima op de USB-poorten bovenop, maar mijn Xbox 360-controller wil totaal niet functioneren op die USB-poorten. Kan het zijn dat de poorten bovenop minder stroom leveren of iets in die trend?

[ Voor 19% gewijzigd door Sagaris op 14-12-2009 19:34 ]

Pagina: 1