Toon posts:

Policy start menu terminal server lek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste gebruiker.

Ik zit met het volgende probleem. Wanneer een gebruiker ingelogd op de terminal server, gaat alles nog goed. Alles is afgeschermd. \\iets mogen ze niet. Daarnaast mogen ze nog veel meer niet. Maar wanneer de gebruiker op het startmenu all programs en dan explore doet. Krijgt deze netjes weer het microsoft network te zien en hier kunnen ze alle servers bekijken. Natuurlijk kunnen ze niks veranderen, dit staat allemaal goed ingesteld. Maar mijn probleem is dat er verschillende bedrijven er op draaien. En het is niet de bedoeling dat ze bepaalde shared folders zien. Natuurlijk heb ik alle folders wel op hidden staan. MAAR het startmenu kunnen ze wel bekijken van andere mensen maar dit is niet de bedoeling.

Nu heb ik wel al wat geprobeerd zoals rechtermuisknop disable. Dit maakt niks uit dan mag je nog steeds op het starmenu explore zegggen.

Daarom beste gebruikers, Hopelijk kunnen jullie mij helpen, lijkt me dat er mee mensen zijn die zo probleem hebben.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-02 07:41
Lees dit artikel maar eens :

How to lock down a Windows Server 2003 or Windows 2000 Terminal Server session

Is trouwens ook nog geldig voor Remote Desktop Services van 2008

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Hoe komt een gewone user in de docs en settings van een andere? normaal is dat afgeschermd dus je hebt de beveiliging er al uit gesloopt... Je gebruikers zijn toch nooit geen admin op de terminal server????

You don't need eyes to see, you need vision