Got posts gecopierd op een andere site

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Topicstarter
Niet 100% zeker of dit het juiste forum is, maar het leek mij de beste plek

http://www.voip-bellen.info/news.php

onder het kopje 'nieuws over voip' worden klakkeloos posts van GOT getoond.
Tuurlijk, er wordt netjes gelinkt naar de post op GOT, aan de andere kant heb ik toch wat problemen om op die manier content op een site te zetten.

Een stukje quoten, ok, maar alles 1 op 1 overnemen?

Bronvermelding had wel netjes geweest

[ Voor 4% gewijzigd door Emmeau op 12-12-2009 00:03 . Reden: vergeten te roepen dat er geen bronvermelding op die site staat ]

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:27

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Het lijkt op een RSS feed achtig iets, met beknopte posts, tenzij ik iets mis. Ik denk niet dat het een heel groot probleem is.

[ Voor 8% gewijzigd door Kees op 11-12-2009 23:58 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze quoten niet uit de nieuwsberichten, maar uit de user-reacties. Niet echt zinvol om zonder het nieuwsbericht en out-of-context te lezen, maar goed :+ Zolang ze niet integraal complete discussies neerzetten zal eenieder die een interessante artikelkop leest hem gewoon op T.net gaan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Topicstarter
ze quoten niet uit de nieuws berichten, noch uit de reacties.

Ze quoten uit de got database.
Ik heb nog nooit op de FP gepost, alleen op GOT, en vond mijn naam terug op deze site.

Verder geen heet hangijzer of zo, dit was meer FYI en ZMWJEMD (zie maar wat je er mee doet)

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Tsja vraag is dan wel waar de grens exact ligt tussen toelaatbaar en niet-toelaatbaar.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vind dit eigenlijk niet kunnen. Stel nou dat ze uit "het grote Telfort topic" gaan lopen rss'en? Mensen zetten daar bijvoorbeeld hun postcode in om van de webcare-persoon meer info te krijgen. Ik zeg niet meteen dat GoT zo veilig is maar dan kunnen we natuurlijk meteen wel onze gegevens overal openbaar maken.

Verder zijn de post volledig random en slaan nergens op op die site; geen relevantie naar bepaalde topics die ze zelf hebben gepost of iets dergelijks.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Emmeau schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 10:27:
ze quoten niet uit de nieuws berichten, noch uit de reacties.

Ze quoten uit de got database.
Ik heb nog nooit op de FP gepost, alleen op GOT, en vond mijn naam terug op deze site.

Verder geen heet hangijzer of zo, dit was meer FYI en ZMWJEMD (zie maar wat je er mee doet)
Ze quoten niet uit de database. Ze pakken gewoon de RSS/XML van een topic.
Dat kan je met dit draadje ook prima doen: http://gathering.tweakers.net/rss/list_messages/1383654

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MAX3400 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 10:40:
Vind dit eigenlijk niet kunnen. Stel nou dat ze uit "het grote Telfort topic" gaan lopen rss'en? Mensen zetten daar bijvoorbeeld hun postcode in om van de webcare-persoon meer info te krijgen. Ik zeg niet meteen dat GoT zo veilig is maar dan kunnen we natuurlijk meteen wel onze gegevens overal openbaar maken.
Als je je postcode op internet zet, dan staat 'ie op internet. Hij komt dan op GoT, in de Google cache, in het Webarchief, enz. Zie dat maar eens weer volledig te verwijderen. ;)
Verder zijn de post volledig random en slaan nergens op op die site; geen relevantie naar bepaalde topics die ze zelf hebben gepost of iets dergelijks.
Dat ben ik met je eens, maar is dat onze zorg? Ze linken wel netjes terug naar GoT verder. Ik kan me er persoonlijk niet druk om maken. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom kun je het beste je gegevens in een afbeelding plaatsen en als de gegevens niet meer nodig zijn de afbeelding offline halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Mja dan kan google met OCR ook nog vrij ver komen ;).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:13
Zolang men van de samenvatting maar naar het origineel bij ons gaat is er imho niet zoveel aan de hand.
Pagina: 1