Toon posts:

Wat kan ik aan mijn bakkie Tweake?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net lid en dit heet nix voor nix tweakers.net! TWEAKE!...maar ik niet wete waar wat te vinden is duz wil ik je vragen wat hiervan te tweaken is.
Ik heb dit:
Athlon 700@700 op een KV7pro
TNT2 M64
en 128 SDRAM PC133
wat kan ik hieraan tweake?
Als je weet waar de proggies staan zeg dat ff Thanx voor je hulp! (ik wacht :Y))
Mzzl

Verwijderd

wow je eerste post :Y)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Videokaart klokken... (bij search intypen TNTClk en zoeken op inhoud)
En als je durft je Athlon openbreken en er een GFD opzetten -> kan je je multiplier omhooggooien (ook zat over te vinden in search: GFD / Athlon Classic )

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Je kan ook je voltage 0,05V omlaag gooien en je FSB omhoog, heeft bij mij gewerkt, lopt koeler en sneller! 8-)

Verwijderd

Topicstarter
maar hoe doe je dat?
Ik wil het leifst geen xtra cool shit..mag niet :'(

Verwijderd

In de BIOS je Vcore -0,05V, en FSB omhoog gooien (bij frequency/voltage controll(???)):?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een newbee weet je wel :)Tot hoever kan ik mij Athlon overclocken zodat het nog veilig is en waar kan je een losse cooler kopen?

Verwijderd

Je zult zonder alles (extra coolers ed) niet verder dan 800 denk ik komen. Gewoon je FSB naar 110 gooien en dan kijken wat hij doet. *D

Verwijderd

Topicstarter
Wat is een GFD??:?

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
een GFD is een gold finger device

kan je de voltages van je cpu mee instellen

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Goldfinger Device
Op je athlon zit (ondre het plastic) een aansluitstrook met metalen lipjes. Als je hier de GFD opschuift kan je met jumpers de instellingen van de processor (multiplier, voltage) veranderen...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
ja ik had het gelezen maar die dinge kank wel betalen (50,-)maar waar koop ik ze?
www.comptechworld.nl en www.oc-shop.nl
K thanx allemaal!
Pagina: 1