Toon posts:

HP LP2475w 24 inch monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,
Na een LG W2442 gekocht te hebben en PS3 erop aangesloten te hebben, kwam ik erachter dat de kleuren bij lange na niet zo goed waren als mn HDready HDTV (non-tn paneel), dit kwam na uitzoeken doordat het een TN paneel was. (Logisch denken sommige, maar heb hier nog nooit in verdiept 8)7 )
Nu ga ik dus een andere 24 inch kopen die ik ga gebruiken voor PC en PS3 gebruik, dus wat ik wil is eigenlijk een scherm met lage inputlag en ms, en toch mooie kleuren, ook 1:1 pixelmapping is een must

Na lang zoeken viel mijn oog op de HP LP2475w, deze bleek alles goed te hebben en voor een IPS zeer snelle respons tijd te hebben.

Iemand ervaring hiermee? en ik zag ook al dat ie al weer een tijdje uit is, dus misschien is er alweer een iets betere variant die ik over het hoofd heb gezien?
aanraders van andere merken die aan mijn beschreven eisen voldoen zijn ook welkom.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2009 21:25 ]

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Ik heb de betreffende monitor en ben er zeer tevreden over. Na de brightness een flink stuk terug gedraaid te hebben (van 100 naar 17) is het een zeer prettig scherm :)

Ik speel er ook op met m'n Wii en ik heb nergens last van inputlag of ghosting of iets van dien aard.

[ Voor 23% gewijzigd door Nvidiot op 11-12-2009 21:28 ]

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)