Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
ik heb ook een rooie
Dus misschien moet je ze allebei openslopen? Kweenie
ik heb de optical wheel mouse deze is blauw maar de led is gewoon rood zo ver ik weet heb ik nog nooit een optiche muis met blauwe led gezienOp maandag 05 maart 2001 21:23 schreef Ralph2001 het volgende:
de ene logitec is blauw en de andere rood
ik heb ook een rooie
Dus misschien moet je ze allebei openslopen? Kweenie
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Op maandag 05 maart 2001 21:50 schreef WarlordPain het volgende:
LOL
Als ik weer bij conrad ga bestellen laat ik wel ff een witte LED meekomen... resultaat wordt wel gepost dan>:)
Een blauwe led boven in ????Op maandag 05 maart 2001 21:46 schreef Demoniac het volgende:
Bovenin de Mouseman zit een blauwe LED voor de sier
Nooit gezien Maar volgens mij is dit een speciale led een soort zender en ontvangen die dus een soort signaal uit stuurt naar de onder grond en lijkt mij niet simpel tevervangen door een werkende gekleurde led
Maar als het wel lukt post het dan even heb er ook 1
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Verwijderd
Ik bedoel dus de ledjesOp maandag 05 maart 2001 21:32 schreef MICHIEL123 het volgende:
[..]
ik heb de optical wheel mouse deze is blauw maar de led is gewoon rood zo ver ik weet heb ik nog nooit een optiche muis met blauwe led gezien
Die heet de "Logitech Optical Mouseman Wheel"Op maandag 05 maart 2001 21:58 schreef Ralph2001 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de ledjes.. Niet de muis zelf.. De 'naar je hand zittende' Logitec optische muis heeft een blauw ledje
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Eeh Bigs, ik zal ff TFS Uen:D
Verwijderd
Zijn dat niet beide?Op maandag 05 maart 2001 22:00 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
Die heet de "Logitech Optical Mouseman Wheel"
Tnx GA!S, dat stuk van TacoNuts heeft wel veel info...
Verwijderd
Ik heb hem net en ben er veel te blij mee.
Btw, die rode led zie je toch aleen maar als je hem optilt.
Ik zit eerder te denken om dat groene ledje van mijn philips 107s monitor door een blauwe te vervangen.
Nee dat is alleen de grote.Op maandag 05 maart 2001 22:06 schreef Ralph2001 het volgende:
[..]
Zijn dat niet beide?
De kleine heet anders [Logitech Optical Wheelmouse ofzow]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/