Toon posts:

Nieuwe Home-Cinema Set-Up, wat te kopen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

Verwijderd

Topicstarter
Avond,

Even aangemeld om toch wat advies / hulp te vragen.

Heb een nieuw appartement gekocht wat over een 1/2 jaar opgeleverd wordt, goede reden om het audio/video gebeuren ook te updaten.

Wat is de bedoeling ?

- Aanschaf nieuwe HD LCD TV
- Aanschaf nieuwe PC
- Aanschaf nieuwe Receiver

Wil straks alles op elkaar aangesloten hebben uiteraard, dit op een zo goed en meest logische manier.

Wat heb ik nu en wil ik straks waarschijnlijk weer gebruiken ?

- Bose Accoustimass 15 ( 5 dubbele melkpakjes + actieve subwoofer )
- Epson Beamer ( wellicht later te vervangen, lamp kan nog 500 uur mee maar is stervensduur, kan net zo goed nieuwe beamer aanschaffen ).

UIteindelijke vraag is dus waar moet ik echt goed op letten en welke tips hebben jullie ?

Zal sowieso HDMI moeten komen net als Blue-Ray ( eventueel via PC of PS3 ? )

Had zelf het idee om de PC te gebruiken als "bron" dus zoveel mogelijk via de PC naar de Receiver en dan vervolgens naar LCD-TV / Beamer en huidige LCD-TV ( die dan als PC-monitor kan dienen )

Hoop vragen, hoop info maar wil het wel gelijk goed doen en er niet later achterkomen dat er een slimmere oplossing was.

Bedankt alvast !

Marc

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:07
Er zijn al tig van zulke topics, kan je niet beter eerst daar kijken voordat je van anderen verwacht dat deze een kant en klare oplossing voor je voorkauwen?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Google, review sites, topics op dit forum, noem maar op: velen zijn je namelijk voorgegaan en er is echt genoeg te vinden. Heb je een shortlist en kom je er niet uit, dan kan je altijd nog een keer een topic openen hier.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.