iPhone - volledige titel van films laten zien

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 21:59
Dit is een enorme basic vraag en ik voel me heel stom dat ik er niet uit kom, maar ik kan simpelweg nergens het antwoord vinden. Ik wil op mijn iPhone de volledige titel kunnen zien in het movie-overzicht van de iPod applicatie. Nu zie ik namelijk 10 keer onder elkaar "Flight of the Conchords" (naam van een serie) staan en heb ik geen idee welke afleveringen het zijn.

Kan ik dit überhaupt instellen?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je kunt in iTunes aangeven dat de boel deel uitmaakt van een TV-show, hier kun je dan als 'Auteur/Artiest' neerzetten Flight of the Conchords, en dan bij Titel de naam van de aflevering.

Afbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/ipodreview/videos-screenshot.png

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 21:59
Klinkt logisch, maar hoe doe ik dat? Ik kan om de een of andere reden wél video's slepen naar Movies maar niet naar TV Shows in iTunes.

Jeuh, gelukt: onder "Get Info" naar het tabblad "Options" en dan aangeven dat het een TV Show is. Super, bedankt Wiethoofd. Ik moet toch nog even wennen aan iTunes geloof ik.

[ Voor 40% gewijzigd door posttoast op 11-12-2009 17:12 . Reden: Gelukt! ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieuh
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09-2023
volgens mij moet je bij "info weergeven" ergens aangeven in een dropdown menu dat het een tvshow is