Toon posts:

Hoe ram ik dit ding er af ???????

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn orginele heatsink van mijn C366 zit op de processor op vast gelijmd, hoe krijg ik dit pokke ding er af??

Verwijderd

gelijmd??? vreemd, heel simpel-> hoe verwijder je normaal lijm-> verwarmen

Verwijderd

Die zit niet gelijmd maar die zit een beetje vast door koelpasta....

Hoe maak je dingen los die vast zitten? Warm maken en dan erafhalen, en als dat nie lukt gewoon een klein schroevendraaiertje ertussen en voorzichtig eraf wippen...

Simpel toch?

Verwijderd

Met een klauwhamer werkt het ook. eerst een ram geven, dan met de klauw loswrikken :P

Verwijderd

Dan heb je kans dat ie kapot gaat....

Je kunt het beste een koevoet pakken en dan eerst een ram geven en dan loswrikken...

:9

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 14:31
euhm laat hem een half uurtje heel hard werken en probeer dan met beleid een scherp mesje er tussen te wrikken en dan draaien

euhm wel uitzetten voor dat je gaat wrikken
was ik ff vergeten

.

Verwijderd

met een snijbrander schijnt het ook goed te gaan, heb dit nog niet kunnen proberen want ik heb geen brander :(

iemand nog een brander te leen?? :) :)

Verwijderd

Ik heb nog wel een Yamaha 8424S te leen.... ;)

goerapje

Verwijderd

Je kunt ook vragen of het kapje er zelf af wil gaan. Wel zo beleefd. En als dat niet werkt: schieten. Gewoon direkt schieten.

Veel plezier...

Verwijderd

Gewoon eventjes 5 min in een pan kokend water en klaar is kees. Dat zou moeten helpen lijkt me (moet je wel effies zorgen dat je cpu niet nat wordt, kan die niet tegen volgens mij)
:)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Gewoon de CPU lekker hard laten werken. Dan wordt die bende zacht, en dan voorzichtig loswrikken. En anders de heatsink voorzichtig verwarmen met een verfföhn.
Helpt dit niet, dan een slijptol ertussen zetten, of een termische lans. (oppassen voor de muren, liever in open lucht.)
Pagina: 1