Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:18

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
Ik krijg net een SMS van Tmobile, dat de voorwaarden van mijn Tmobile abonnement veranderen. Zie:

http://www.t-mobile.nl/pe...ijziging-voorwaarden.aspx

Wijziging Voordeelsim Voorwaarden. Wat u moet weten.

Per 11 januari 2010 wijzigen de voorwaarden van T-Mobile Voordeelsim. Uiteraard willen wij u hier vooraf zo goed mogelijk over informeren zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Hieronder ziet u een overzicht van de aanstaande veranderingen.

Nieuw nummer T-Mobile Klantenservice
Het nummer en tarief van de Voordeelsim Klantenservice wijzigen, 0900 - 0155 wordt 06 - 2400 1200. Het tarief is nu € 0,25 per minuut. Vanaf 11 januari betaalt u de klantenservice vanuit uw belbundel.

Nieuwe servicetarieven
Voor vervanging van een defecte/gestolen simkaart via de T-Mobile Shop of My T-Mobile worden tot op heden 3 verschillende tarieven gehanteerd. Per 11 januari stappen wij voor deze dienst over naar een generiek tarief, te weten € 10,- (incl. BTW).

Prijswijziging gespecificeerde rekening
De kosten voor de service ‘Gespecificeerde rekening’ wordt € 2,50 (incl. BTW).

VoIP diensten vervallen
Vanaf 11 januari 2010 is het niet meer mogelijk gebruik te maken van VoIP diensten bij een Voordeelsim abonnement.

Zo maakt u gebruik van uw opzegrechtHebt u bezwaar tegen deze wijzigingen, dan kunt u uw Voordeelsim abonnement schriftelijk, kosteloos beëindigen per 11 januari 2010. Wilt u gebruik maken van uw opzegrecht, vermeld dan duidelijk in uw brief dat u het oneens bent met de aangekondigde wijziging. Uw opzegging moet voor 11 januari door ons ontvangen zijn.

Uw brief kunt u richten aan:

T-Mobile Klantenservice B.V.
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Nu gebruik ik af en toe VOIP bellen en ben ik het niet eens met de veranderingen. Nu heb ik net in november een jaar abonnement afgesloten met een Blackberry abonnement en een Blackberry erbij. Als ik het nu niet eens ben, kan ik dan de zooi opzeggen, dus ook het BlackBerry abonnement? Moet ik dan het toestel, (die ik via een internetsite verlenging heb besteld) , terugsturen? Beetje onduidelijk allemaal.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 08:40
T-Mobile al gebeld?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:41
En heb je ook daadwerkelijk een Voordeelsim abonnement? Je zegt namelijk dat je hem hebt genomen met een Blackberry en dat spreekt het Voordeelsim tegen. Voordeelsim is namelijk het SimOnly abonnement van T-Mobile welke sinds ik meen juli 2009 gehanteerd wordt (ik heb er zelf een SimOnly sinds mei 2009 en heb dus geen Voordeelsim, ik betaal zelf dan ook niet voor de klantenservice en Voordeelsimmers wel)

Ik zou dus inderdaad ook even bellen met T-Mobile met de vraag of jij een Voordeelsim abonnement hebt, want met blackberry abonnement e.d. lijkt me dat wat sterk.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:18

HellBeast

Oh My GoT!

Topicstarter
Ja, echt waar :

Mijn contractgegevens
Huidig tariefplan: Voordeelsim 150+100
Bundels: Instant E-mail

Startdatum contract: 15 november 2009
Einddatum contractsperiode 14 november 2010

Ik hang nu aan de telefoon bij de helpdesk. Die zijn het aan het uitzoeken...
Edit: Ze zeggen dat ik de hele bundel kan opzeggen.

Beauty is in the eye of the beerholder