Toon posts:

weer een tb of een duron???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn tb is gestorven, en moet nu een nieuwe cpu komen. Welke zal ik pakken... de duron? of weer een thunderbird 900.

is de snelheidsverschil tussen bijvoorbeeld een duron800 en een TB800 erg groot?

alvast bedankt,

Verwijderd

maakt eigenlijk niet zoveel uit dacht ik... Ja altijd wel wat, anders waren het dezelfde proc :P

Verwijderd

Meer cache niet?
EN de Tbird produceert meer hitte dan de Duron... als je een overclock freak bent ga je zeker voor de duron ;)

Verwijderd

Je moet ongeveer 100 mhz verschil rekenen, een duron 800 is evensnel als een thunderbird 700.

Verwijderd

Op maandag 05 maart 2001 21:36 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Je moet ongeveer 100 mhz verschil rekenen, een duron 800 is evensnel als een thunderbird 700.
ja?? :?
hmm

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

ik zou voor de duron gaan. Ze kosten een (spreekwoordelijke) drol en 7 knikkers en ze zijn fantastisch over te klocken. Ik heb zelf een duron 700 gekocht en loopt nu op 950 met standaard koeler.

persoonlijk vind ik de duron meer 'value for money'

Pak je rust!

Verwijderd

Topicstarter
tja... uhmm.. ik heb zelf de duron 600 en daarna de 700 gehad. Daarna kreeg ik een thunderbird 900, maar kwa snelheidsverschil merkte ik niet veel, maar nu ik al een hele langetijd een tb900 heb (die ik nu niet meer heb), dan ben ik bang dat ik ga merken dat de duron echt langzamer is. ik twijfel nog...

tb of duron ?!!?!!??!?!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Als je twijfelt, dan moet je gewoon een TB kopen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Zou nu altijd een TB kopen: Zijn maar een klein stukkie duurder, en nu de 1200's al uit zijn, zitten er erg goede cores tussen :9

Worden inderdaad wat warmer dan Duron, maar das een kwestie van wat meer tweaken en koelen (= altijd leuk :))

Verwijderd

TB kost wel vrij wat meer hoor .

Duron 750MHz Socket A 3200
Duron 800MHz Socket A 4200
Duron 850MHz Socket A 5250
Thunderbird 900MHz Socket A 7190
Thunderbird 1GHz Socket A 9990 Thunderbird 1,1GHz Socket A 11900
Thunderbird 1,2GHz Socket A 13400

Net afgehaald van Website . Is in BEF
Pagina: 1