Waardeloze prestaties ATI 5770 Crossfire

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-02 12:41

Nikeo

Jawelles

vind dit wel een vreemd einde als ik dit allemaal zo lees... :S

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-02 23:08
Bullus schreef op donderdag 24 december 2009 @ 18:10:
[...]

Kaarten zijn al verkocht...via tweakers en hwi
Sorry ik heb geloof ik niet alle pagina's doorgelezen. :+

Verwijderd

Nogal lomp dat je 2 mogelijk kapotte kaarten aan iemand gaat verkopen :?
Je had ook gewoon XP even kunnen downloaden om snel te testen of de kaarten kunnen terugsturen ipv ze te verkopen aan een nietsvermoedend iemand.

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-02 21:10
Lol, een beetje jammer dit...

Zo zijn tweakers dus ook niet altijd te vertrouwen, alleen al het feit dat je hier zegt dat je het aankoop bedrag terug krijgt (je had ze geretourneerd aan de shop), en ze stiekem gewoon verpatsen, klinkt al verdacht...

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

StefanvanGelder schreef op donderdag 24 december 2009 @ 23:04:
Lol, een beetje jammer dit...

Zo zijn tweakers dus ook niet altijd te vertrouwen, alleen al het feit dat je hier zegt dat je het aankoop bedrag terug krijgt (je had ze geretourneerd aan de shop), en ze stiekem gewoon verpatsen, klinkt al verdacht...
Agreed is gewoon schandalig, ze zal misschien wel niet eerlijk aan de kaarten gekomen zijn. Gevalletje van de vrachtwagen?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Verwijderd

ATI vandaal !!!
Wat een koppige TS..

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2009 23:57 ]

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:23
Misschien niet netjes om heftige veronderstellingen te doen jongens. Al helemaal niet netjes van de TS om het zo af te handelen. Ik vraag me ook af of dit niet strafbaar is als de kopers niet zijn ingelicht.

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-02 21:10
Bumpy_NL schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 02:20:
Misschien niet netjes om heftige veronderstellingen te doen jongens. Al helemaal niet netjes van de TS om het zo af te handelen. Ik vraag me ook af of dit niet strafbaar is als de kopers niet zijn ingelicht.
Volgens mij komen en genoeg feiten naar boven in dit topic.

Maar dan nog is het inderdaad niet aan ons om er over te oordelen :)

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-02 12:51

M2M

medicijnman

tja, nu is het dus wachten op het volgende slachtoffer die zich op dit forum meldt met een stel brakke kaarten...

-_-

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:01
M2M schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 09:13:
tja, nu is het dus wachten op het volgende slachtoffer die zich op dit forum meldt met een stel brakke kaarten...
of niet, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze beiden stuk zijn, maar toch allebeide beeld geven in windows.

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-02 16:22

Saven

Administrator

Inderdaad, het feit dat ze alle 2 zogenaamd kapot zouden zijn is wat mij betreft niet een reële gedachte :P Zoveel toeval bestaat niet ;)

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-02 08:26
Bullus schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:26:
Misschien is/was dat wel het probleem ,dat windows, de drivers(wdm) niet automatisch installeerd.
Ik laat ook altijd eerst de windows drivers installeren, rebooten, dan pas ati drivers installeren.

[...]

Teruggestuurd?? of te koop aangeboden?? :w :(

http://www.hardware.info/forum/showthread.php?t=207128
V&A aangeboden: Sapphire ATI 5770 1GB

oftewel kopers hebben een defecte kaart gekocht of niet :/
Die 2 kaarten zijn terug gestuurd, dat waren 2 V2 versies. Ik heb die V1 er nog bij gekocht, maar hetzelfde verhaal. Diegene waar ik die 5770 van gekocht heb werkte alles perfect.

Dus nee, alle 3 werken ze prima, maar niet in mijn systeem.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-12-2025

bartijn2

Fixing the world

Ook wel eens een andere crossfire bridge gebruikt?
Ik heb er ook last van gehad en toen bleek deze een breukje te hebben namelijk..
Alleen waren dit 2 4870 kaarten..

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 13:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

bartijn2 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 14:14:
Ook wel eens een andere crossfire bridge gebruikt?
Ik heb er ook last van gehad en toen bleek deze een breukje te hebben namelijk..
Alleen waren dit 2 4870 kaarten..
De kaarten zijn tevens apart getest, en toen was de prestatie ook belabberd. Het probleem zou dus niet bij de CrossFire bridge liggen.
Lijkt ergens in het systeem een incompatibiliteit te zitten...

[ Voor 9% gewijzigd door Ultraman op 25-12-2009 15:39 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-02 11:02

Sa1

Maar, nu wel benieuwd natuurlijk of de kopende partij wel goede prestaties hebben met deze kaarten.

Zelf heb ik ook zo'n kaart (in een asrock dual vsta dus op pci-e 4x) en 't draait als een trein. Call of duty MW2 1680x1050 alles hi draait super soepel.. geen idee hoeveel fps trouwens.
Pagina: 1 2 Laatste