Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Dirk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10-2024
Beste Tweakerz,

Ik heb een HTC Hero met een abonnement waar ik steeds iets overheen ga. Dit komt (naast dat ik dan te veel bel) omdat het lastig is de gebelde minuten bij te houden.

Ik zoek nu al een tijdje zonder succes naar een applicatie die bijhoudt hoeveel ik bel (niet gebeld wordt). Kent iemand toevallig zoiets?

Curiousity is a bitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:13

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Zoek in de Market eens op 'Callbook' of 'Phonalyzr', die claimen dit te kunnen (niet getest though).

Overigens kun je je vraag het beste in Android Software & Discussie - Deel 2 stellen, dat topic is speciaal voor software-vragen.

[ Voor 53% gewijzigd door Mad Marty op 11-12-2009 11:27 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:54
Je hebt het programma 'beltegoed' voor Android.
Dit laat zien hoeveel euro van je tegoed je nog over hebt. ik gebruik het i.c.m. Vodafone abonnement.
Niet een gedetailleerde weergave van hoeveel minuten etc, maar wel een totaal overzicht van je te goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Ik gebruik Call Meter. Ik vind het erg goed werken en bovendien kan je hierin ook instellen dat je provider bijvoorbeeld de 1e minuut volledig berekent en daarna per seconde. Maar ook bijv. dat de afronding geheel per minuut is naar boven (zoals nu bijv. voor nieuwe Telfort abonnementen geldt).
Phonelyzr is verder ook wel aardig qua statistieken, maar deze rekent gewoon per sec., dus niet bruikbaar voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Dirk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik heb ze allemaal even geprobeerd en Call Meter komt als duidelijke winnaar uit de bus!

Phonalyzr toont veel info, maar niet je uitgaande gesprekken in minuten.
CallBook is al iets beter, maar geeft geen totaal aan (en crasht wanneer je een summary aanvraagd)

Call Meter is super duidelijk en eenvoudig. Het laat alleen de in- en uitgaande gesprekken zien, binnen een instelbare periode (factureringsperiode). Hetzelfde geld voor sms.

PS sorry voor de foute locatie van dit topic! Volgende keer beter opletten D_P!

Curiousity is a bitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Telfort abonnement en wil graag de call meter hierop instellen. Kan iemand me hiermee helpen? Telfort rond af naar hele minuten.

gr. Guido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik zie dat je een newbie bent op GoT, ellu =)
Maar wat heb je zelf getracht te proberen, waar loop je op vast, wat wil je precies?
Je wilt 'Call Meter' dus op je Android telefoon plaatsen? Wat heb je voor telefoon, welke versie van Android?
Ik zou 't niet simpeler kunnen zeggen dan 'ga naar de Android Market, zoek op 'Call Meter', downloaden, klaar'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:37
Dat "Call Meter" lijkt mij ook wel wat! Maar ik zie er twee in de market staan :) De ene heet "Call Meter" en de andere "Call Meter NG". Welke gebruiken jullie? :?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Pagina: 1