Multi user edit functie gebruik binnen /5

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Een ruime drie weken geleden is de multi user edit functie geïntroduceerd. Deze word veelvuldig gebruikt binnen /5. Wat wel opvalt is dat vaak hetzelfde lijstje van mensen mede auteurs zijn en dat er door hen vrijwel geen wijzigingen worden gedaan.

Nu kunnen we ons voorstellen dat het in een weektopic, of een topic zoals WP en DC-vault handig kan zijn dat er meerdere auteurs zijn. Maar voor de dagtopics zien we daar het nut helemaal niet, daarnaast helpt het de layout ook niet echt.

We gaan in de toekomst modereren op de multi user functie als het in onze ogen uit de hand loopt of zijn doel voorbij schiet. In de dagtopics is de functie overbodig en in de andere topics AUB alleen als het nodig is.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Maar het is toch alleen nodig als je de startpost wilt editten?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-06 11:51

SandStar

DPC-Crew

Zandster

De manier waarop het in de Folding@home hitparade's wordt gebruikt spreekt me opzich wel aan... Mn scrollwiel is er ook blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 11:21

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Inderdaad is een tabelletje met de links naar de specifieke posts met een DPCH errug handig. Ik zou dat wel graag in elke week-DPCH willen zien. Zelf heb ik er eentje later erin ge-edit maar niemand die dat dan gaat zien natuurlijk. Dan is een multi-user ook handig, bij een week-topic. :)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Inderdaad, in de weektopics is het zeer handig voor de inhoudsopgaves :Y) Ook om zo users te stimuleren hitparades te posten, in de dagtopics zie ik het nut er ook niet van in tenzij er nog geen stats beschikbaar zijn omdat een server tegenzit en de ander op een later moment geen tijd zou hebben om de stats te posten maar al wel het verhaaltje in elkaar had gezet.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

D'r staat ook niet dat we het niet willen zien in de weektopics. Daarvoor is die functie uitermate geschikt.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Maar houd het dan wel beperkt met de auteurs. Kies er 2-3 uit, wanneer die dan langskomen kunnen ze het editen. Het heeft geen zin om iedereen die mogelijk die week stats post toe te voegen :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1