wat de <blank> betekenen de vreemde dingen die je (soms) ziet als je MicroBleeps Messenger afsluit? (zoals: een groot messenger figuurtje en een graphiekje...)
help me out here, it's eating me!
ja idd ! Ik zie die tabbladen ook wel eens...
Verwijderd
Ik weet het! 
Toevallig crashte mijn computer (mede door messenger) precies op het moment dat ik hem afsloot... Dat blauwe geval aan de linkerkant is voor de armerikaanse versie en kan beursinfo weergeven... Dat staat ook wel ergens in de help, en dat dat niet wordt ondersteund in ons kleine landje.
P.s.: mensen keken mij heel raar aan toen ik zei dat ik iets voorbij zag flitsen als ik het progje afsloot. Maar nu weet ik het lekker toch.
Toevallig crashte mijn computer (mede door messenger) precies op het moment dat ik hem afsloot... Dat blauwe geval aan de linkerkant is voor de armerikaanse versie en kan beursinfo weergeven... Dat staat ook wel ergens in de help, en dat dat niet wordt ondersteund in ons kleine landje.
P.s.: mensen keken mij heel raar aan toen ik zei dat ik iets voorbij zag flitsen als ik het progje afsloot. Maar nu weet ik het lekker toch.
Verwijderd
dat tabblad staat ook in msn explorer, die bij whistler zat.
daar herkende ik dat dingetje van
daar herkende ik dat dingetje van
Ik zie dat vage grafiek-dingetje ook heel ff langsflitsen als ik messenger hier op een wat langzamere compu afsluit.. vroeg me al af wat 't was.
#