Goedemorgen!
Ik heb een draadloze router nodig die ik achter mijn huidige speedtouch 510 wil hangen. Waarom geen acces point? Ik kies voor een router omdat ik het Wireless LAN en het gewone LAN wil scheiden. Volgens mij zit ik dan dus vast aan een router met WAN, RJ-45 poort.
Nu heb ik alleen nog een router nodig, die ook een redelijk groot bereik heeft. Daarnaast mag het natuurlijk ook niet teveel kosten...
Om ik de netwerken wil scheiden, wil ik een kabel vanaf mijn speedtouch naar de WAN poort op mijn router trekken. Maar nu is het zo dat er niet erg veel routers te vinden zijn die deze poort aan boord hebben...? Filter PW
Zelf ik heb de volgende routers gevonden:
Linksys WGKUSB160N
Sitecom WL-322 Wireless
Belkin Draadloze N+ Modem-Router
Linksys
+ Looks (al is dit niet erg belangrijk)
+ Bekend merk
+ Prijs (Haal hem bij Salland)
- Geen antennes? (Minder bereik?)
= 2.4Ghz of 5 Ghz?
= Signaal sterke 14 dBm. Wat moet ik me hier bij voor stellen?
Sitecom
Heeft die wel eens een RJ-45 poort als WAN poort? (Kan het niet zo goed zien / vinden)
Belkin
+ Range (Opgegeven 365 meter, laat het 50 meter zijn met enige obstakels)
+ 2,4 GHz (Komt verder)
- Prijs
Vragen of andere tips hoor ik graag natuurlijk
Ik heb een draadloze router nodig die ik achter mijn huidige speedtouch 510 wil hangen. Waarom geen acces point? Ik kies voor een router omdat ik het Wireless LAN en het gewone LAN wil scheiden. Volgens mij zit ik dan dus vast aan een router met WAN, RJ-45 poort.
Nu heb ik alleen nog een router nodig, die ook een redelijk groot bereik heeft. Daarnaast mag het natuurlijk ook niet teveel kosten...
Om ik de netwerken wil scheiden, wil ik een kabel vanaf mijn speedtouch naar de WAN poort op mijn router trekken. Maar nu is het zo dat er niet erg veel routers te vinden zijn die deze poort aan boord hebben...? Filter PW
Zelf ik heb de volgende routers gevonden:
Linksys WGKUSB160N
Sitecom WL-322 Wireless
Belkin Draadloze N+ Modem-Router
Linksys
+ Looks (al is dit niet erg belangrijk)
+ Bekend merk
+ Prijs (Haal hem bij Salland)
- Geen antennes? (Minder bereik?)
= 2.4Ghz of 5 Ghz?
= Signaal sterke 14 dBm. Wat moet ik me hier bij voor stellen?
Sitecom
Heeft die wel eens een RJ-45 poort als WAN poort? (Kan het niet zo goed zien / vinden)
Belkin
+ Range (Opgegeven 365 meter, laat het 50 meter zijn met enige obstakels)
+ 2,4 GHz (Komt verder)
- Prijs
Vragen of andere tips hoor ik graag natuurlijk
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP