Het idee:
Een beetje geïnspireerd op het Apple Show je Werkplek topic start ik hier na overleg met Zoefff dit topic.
Het idee is om een overzichts-idee te krijgen van hoe iedereen z'n workflow indeelt, wat je waar fotografeert, hoe en wat je je nabewerkingen doet en hoe je tot een eindresultaat komt.
Dit natuurlijk voorzien van het een en ander aan beeldmateriaal, we zitten hier niet voor niets in het Fotografie deel natuurlijk!
Je camera hoeft niet perse mee op de foto, die kan je bij [Gear] Show hier je gear wel zien.
Het gaat meer om je werkomgevingen en wat en hoe je daar je dingen doet!
Een wishlist met nog aan te schaffen spullen mag ook altijd, ik vind het altijd wel leuk om te zien welke kant mensen hun spullen voor hun eigen gebruik willen uitbreiden. Zit niet voor niets in de verkoop van dit soort apparatuur!
De regels:
Even om het een beetje inhoudelijk en zinnig te houden:
1. Hou je post netjes en zinnig
2. Geen flames om iemand anders zijn spullen, dat is aan een ieder vrij hoe en wat ze het willen hebben/gebruiken!
3. Post alleen eigen gemaakte foto's, stockfoto's kennen we wel, en ik weet dat je een camera hebt als je hier komt!
4. Patsen en lekker maken mag! Misschien doet een ander nog wel een goed idee op van je spullen.
5. Plaatjes max. 550 pixels breed en niet te groot, anders gaat het zolang duren voordat alles geladen is!
Veel post en lees plezier!!
Dit is mijn eerste TS ooit, wees een beetje lief voor me, ik zal hem zo netjes mogelijk gaan maken, heeft iemand nog toevoegingen/aanpassingen voor de TS hoor ik dat graag!
[ Voor 5% gewijzigd door RZor op 11-12-2009 10:21 ]
Gruwelijk gejatte Icoon!