Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

yourwww trekt de stekker eruit?

Pagina: 1
Acties:

• Wim1991
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-08-2024
--- Dit probleem is opgelost ---

Hallo,

Sinds een paar dagen kan ik niet meer verbinding maken met mijn website. Ik krijg telkens 404-errors, en met mijn FTP client kan ik ook geen verbinding meer maken met de server waar de bestanden op staan.
Wanneer ik naar mijn website ga ( www.twim-nl.com) dan krijg ik in Firefox een cerfificaatfout en vervolgens kan ik alleen maar doorklikken naar het hoofdinlogscherm waar mijn inloggegevens niet meer werken.

Nu las ik op webhosters.nl een reactie van iemand die gisteren hetzelfde is overkomen:
Ervaring:
Nu 2 jaar klant. Aanmelden ging prima, domein geregistreerd, site (meer een placeholder eigenlijk) online gezet. Maar dan na een jaar maar wachten op de factuur voor de verlening: niets gekregen. Omdat ik het risico niet wilde lopen om "uit de lucht" te zijn maar gemaild en gemaild. Uiteindelijk bericht terug dat zij het vreemd vonden dat ik geen factuur heb gekregen. Dan maar via website inloggen en betalen. Nu zijn we weer een jaar verder en wéér geen factuur. Vandaag kom ik erachter dat mn site offline is (error 404), ik mn admin-pagina niet inkan en de mail (squirrel/web en pop3) niet meer werkt. En waarom? Geen idee!!! Geen notificatie gekregen, geen facturen, geen mail, en bij inloggen op hun website voor support blijkt er sinds TWEE dagen een factuur te staan. Uiteraard niet betaald, maar het bedrag klopt ook niet: ruim 2 x het bedrag waarvoor ik getekend heb! Zoals gezegd: zij hebben mij geen nieuwe contractsvoorwaarden gestuurd, geen nieuwsbrieven, geen facturen, helemaal niets. Absurd dit. En ik maar mailen maar nog geen reactie gehad. Ik baal er echt van en raad dan ook NIEMAND aan met deze partij in zee te gaan!
bron: http://www.webhosters.nl/...iders/yourwww/ervaringen/

Zijn hier meer mensen die hosting hebben bij Yourwww en waarbij hetzelfde is overkomen?

Ik run deze site samen met een vriend; hij heeft reeds een mail naar de support gestuurd maar dit heeft totdusver nog niets opgeleverd.

Verwijderd

Ik krijg via firefox deze melding als ik naar je site wil gaan;

Deze verbinding is niet beveiligd

U hebt Firefox gevraagd een beveiligde verbinding
op te zetten met www.twim-nl.com:19638, maar we kunnen niet bevestigen dat uw verbinding beveiligd is.

Normaal gesproken zullen websites vertrouwde identificatie
tonen wanneer u een beveiligde verbinding wilt opzetten, om te bewijzen dat u naar de
juiste plek gaat. De identiteit van deze website kan echter niet worden bevestigd.

Wat moet ik doen?

Als u doorgaans zonder problemen verbinding
maakt met deze website, kan deze fout betekenen dat iemand de website probeert
na te bootsen en kunt u beter niet verdergaan.

Heb je ondertussen al iets van je Host gehad of niet ?

• Wim1991
Het klopt dus helemaal niet dat iedereen op die pagina uitkomt..

Totdusver nog niets van de support gehoord,de hosting is gewoon betaald dus daar zal het denk ik niet aan liggen.. Op de website van yourwww vind ik bij het "onderhoud " ook geen meldingen dat er problemen zijn...

Het rare vind ik nogsteeds dat alle files die op de site stonden opeens zijn verdwenen...

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 19:55
Site werkt hier prima, al valt er in eerste instantie niet veel te zien met flashblock aan. ;)

• Wim1991
Ik heb een reactie van het support team gekregen dat de problemen zijn opgelost. Ze hebben er niet bij gezegd waar het nu aan lag, maar de website doet het nu weer!

Opgelost.