Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Heb je al gedeeld? Anders zien ze elkaar ook niet. Ken je wel pingen en zo, maar nog niks zien.
Ik ga er dus van uit dat je het over 9x bakken hebt.
Ik ga er dus van uit dat je het over 9x bakken hebt.
Pingen Requesting Timeout....
OS = Windhoos 98
Bestanden zijn geshared...
OS = Windhoos 98
Bestanden zijn geshared...
Verwijderd
Branden de lampjes achterop de netwerkkaarten wel? Als deze het niet doen heb je zowiezo geen signaal en in dat geval zou ik ff mijn kabel tjekken.
Ja die branden uiteraard...>:)
heb je al eens geprobeerd om via netbui te werken ?
Het verhaal wordt nog gekker...
Pc 1 ziet pc 1 en 2
Pc 2 ziet alleen pc2
En hoe zit dat met die NetBui
Pc 1 ziet pc 1 en 2
Pc 2 ziet alleen pc2
En hoe zit dat met die NetBui
Verwijderd
Probeer het volgende eens:
Bij PC 2 in je netwerkeigenschappen gewoon alles, maar dan ook alles verwijderen, PC rebooten, netwerkkaart opnieuw laten vinden, rebooten, instellingen en protocollen installeren en goedzetten, rebooten.
Wil wel eens werken met Win9x pjoeters.
Bij PC 2 in je netwerkeigenschappen gewoon alles, maar dan ook alles verwijderen, PC rebooten, netwerkkaart opnieuw laten vinden, rebooten, instellingen en protocollen installeren en goedzetten, rebooten.
Wil wel eens werken met Win9x pjoeters.
netbui werkt heel simpel en snel in kleine netwerken, tot ca 20 pc's.
zorg dat je netbui als enige protocol ( op de netwerkkaarten die de pc's met elkaar verbinden) is geinstalleerd zorg dat microsoft client en microsoft bestands en printersharing is geinstalleerd op beide pc's, zorg voor dezelde werkgroep en draaien maar ,
suc6
zorg dat je netbui als enige protocol ( op de netwerkkaarten die de pc's met elkaar verbinden) is geinstalleerd zorg dat microsoft client en microsoft bestands en printersharing is geinstalleerd op beide pc's, zorg voor dezelde werkgroep en draaien maar ,
suc6
Voordelen of Nadelen van Netbui zijn/is?
voordelen van netbui : snel en simpel in kleine netwerken.
nadelen : niet geschikt voor grote netwerken, beperkte mogelijkheden (meestal niet van toepassing voor thuisgebruik).
aanvullingen zijn welkom.
nadelen : niet geschikt voor grote netwerken, beperkte mogelijkheden (meestal niet van toepassing voor thuisgebruik).
aanvullingen zijn welkom.
Verwijderd
mischien ff kabel doormeten???
Kan kapot zijn heb dit ook meegemaakt
bouw op mijn werk klein netwerkje met hub.
Breng het naar de klant wil het niet werken alles verandert en getest bleek de kabel stuk
Kan kapot zijn heb dit ook meegemaakt
bouw op mijn werk klein netwerkje met hub.
Breng het naar de klant wil het niet werken alles verandert en getest bleek de kabel stuk
Pagina: 1