• I-1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05-2016
Hoi,

Ik ben op zoek naar converter:
Het betreft een YPbPr naar RGB Converter.

Ik heb op mijn Popcorn C-200 een composiet en een component aansluiting.
Die component aansluiting bestaande uit een een rode, een groene en een blauwe kleur aansluiting (ook wel YPbPr genoemd) moet ik omzetten naar RGB signaal.
RGB signaal moet via 3 tulp stekkers gewoon weer naar een ander apparaat doorgegeven kunnen worden.

Iemand enig idee waar ik zo een converter kan vinden in NL voor een niet al te hoge prijs?

Alvast dank!

Verwijderd

ben je zeker dat het andere toestel YPbPr niet ondersteunt? Eventueel via de scart?
anders kan je misschien hier iets vinden, goedkoop is iets anders:
Video Converters RGB, YUV component video, RGBHV , HDMI <= klik hier weblink, voor het geval je het niet zag?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2009 14:13 ]

• I-1
Hoi,

Dit is mijn output apparaat (Popcorn C-200):

Afbeeldingslocatie: http://www.popcornhour.es/nl/images/conexiones/vista_trasera_popcornhour_c200.jpg

Dit is mijn input apparaat (Light Control TV Add-on):
http://www.samenkopen.net/action_product/21282/353274

In de omschrijving staat dat je je output apparaat hetvolgende nodig heeft:
"Met deze kit is het mogelijk om de set direct op een DVD-Speler of ander apparaat met
component RGB & composite uit aan te sluiten".

Ik heb dus echt RGB uit nodig en mijn Popcorn C-200 heeft dat niet die heeft YPbPr.

Verwijderd

als ik de beschrijving van beide goed lees kan je dit doen met de composite uitgang: verbinding 9 op de popcorn C-200, en dan heb je niets nodig?

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:59
Ga op zoek naar een SCART- kabel waar je S-video in kan drukken. Dat is RGB en de beste kwaliteit voor analoge signalen als het apparaat geen YPbPr ondersteund. :)

Wat is dat andere apparaat trouwens? Want je hebt het niet over SCART gehad. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Jaap-Jan op 11-12-2009 11:01 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• I-1
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:49:
als ik de beschrijving van beide goed lees kan je dit doen met de composite uitgang: verbinding 9 op de popcorn C-200, en dan heb je niets nodig?
Voor de TV Add-on heb je zowel composiet (die nr 9 dus) als RGB nodig (wat dus niet op die popcorn zit).
Ik heb dus beide nodig. (composiet & RGB)

• I-1
Jaap-Jan schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:53:
Wat is dat andere apparaat trouwens? Want je hebt het niet over SCART gehad. :)
Dit is mijn input apparaat (Light Control TV Add-on):
http://www.samenkopen.net/action_product/21282/353274
Pagina: 1