Originele engelse Software SB Live! 1024 gezocht.

Pagina: 1
Acties:

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

Topicstarter
Is er iemand die voor mij de engelse versie van de installatie cd van de SB Live 1024 heeft?

Ik zou hier graag een kopietje van willen maken (kopietje van een drivercd is toch niet illegaal?), of ik zou hem eventueel wel willen ruilen tegen de nederlandse versie.
Je zult je wel afvragen waarom ik dit nou wil. Nou, ik heb mijn hele systeem in het engels. Alleen office (maar daar ga ik binnenkort de language pack voor bestellen) en mijn SB software na niet.

Ik weet dat je de liveware 3 bij creative zo van de site kunt afhalen, maar deze zijn niet helemaal compleet. Een aantal dingen zijn er uit gelaten zoals alle filters, en nog meer ruimte vretende programma's of delen daarvan.

Dan installeer je toch eerst de nederlandse versie en daarna de engelse er over heen denk je nu waarschijnlijk. Dat heb ik dus ook al geprobeerd, maar dan krijg je alle menu's etc. 2x te zien. een keer in het nederlands, en een keer in het engels.

De enige oplossing die dus overblijft zijn de originele engelse drivers installeren.

Als je ergens een image van die cd neer kan zetten, dan ben ik ook blij. Eventueel kan ik dan een ftp account voor je regelen waar je hem dan op zou kunnen zetten.

Thanx alvast.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53
Weet je wel zeker dat die Liveware 3 niet compleet is op het net? Als je al die filters er uit hebben gelaten hou je bijna niks meer over van je kaartje..... dus dat lijkt me zeker niet het geval. Die download is best groot (30 mb ofzo) dus ik verwacht wel dat er het nodige bij zit.

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Topicstarter
Ze zitten er echt niet in. Als je op je cd kijkt, zul je ook zien dat de installatie directory zo'n 140 mb is. Ik ken geen enkel programmatje dat van 140 mb 25 mb kan maken, en wat daarna ook weer binnen een paar seconden uit te pakken is.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ik heb ze hier wel, ook wel de nederlandse

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Topicstarter
Op dinsdag 06 maart 2001 13:48 schreef psygho het volgende:
ik heb ze hier wel, ook wel de nederlandse
Als ik ze zou mogen kopieren (de engelse dan), of als jij ze zou willen kopieren, dan zou ik heel erg blij zijn.*D