afstandsbediening voor philips mini livingcolor

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 328934

Topicstarter
Ik heb een philips mini livingcolor zonder afstandsbediening gekregen. Zou het mogelijk zijn om hier en afstandbediening voor te kopen? Standaard word ie zonder geleverd!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welkom op GoT.

Wat heb je zelf al geprobeerd? Philips gebeld?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-05 20:34

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Een simpele zoekactie op Google bracht me in de Philips Spare Parts WebShop. Had je zelf ook wel kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-05 07:19
Mr.Qips schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:05:
Een simpele zoekactie op Google bracht me in de Philips Spare Parts WebShop. Had je zelf ook wel kunnen vinden...
TS wilde weten of het mogelijk is om een aan te gebruiken, niet om een te kopen

Is niet mogelijk, de mini LivingColors lamp heeft nl geen RF module en kan dus geen signalen opvangen,
de grote broer heeft er wel een. Als je zelf met een soldeerbout in de weer gaat kan je misschien eentje erop solderen.

[ Voor 72% gewijzigd door ThaStealth op 11-12-2009 14:35 ]

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Even duidelijker omschrijven wat ik heb:

Ik heb de oude ofwel de normale Philips LivingColorsMini LED lamp, uit 2008, de eerste serie die geleverd is, standaard werd deze zonder afstandsbediening gekocht! Dus de normale versie ervan.

Bestaat de mogelijkheid om hier optioneel een afstandbediening voor te kopen? Het zou dus evt kunnen dat er geen ontvanger in mijn mini zit!

Ik heb Philips gemaild en hoop snel van hun een reactie te krijgen, maar misschien weet iemand van jullie hier meer over.

Hopelijk ben ik nu een beetje duidelijker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dus volgens ThaStealth kan dit niet omdat ik geen RF module erin heb zitten. Dan is inderdaad mijn vraag beantwoord. Thanks ThaStealth...:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Weer een andere vraag:

Dan zou een logische stap zijn om een Klik aan Klik uit erop aan te sluiten, toch?

Maar dan heb ik weer het probleem dat ik toch altijd met mijn handje op de touch-schakelaar van die LivingColor lamp moet klikken, vanuit de koude start brand de lamp nl een paar sec en dan gaat ie standaard op uit.

Het enige wat ik wil is dat de lamp op de een of andere manier ingeschakeld kan worden op afstand, maar dat wil niet echt lukken.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
Anoniem: 328934 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:18:
Weer een andere vraag:

Dan zou een logische stap zijn om een Klik aan Klik uit erop aan te sluiten, toch?

Maar dan heb ik weer het probleem dat ik toch altijd met mijn handje op de touch-schakelaar van die LivingColor lamp moet klikken, vanuit de koude start brand de lamp nl een paar sec en dan gaat ie standaard op uit.

Het enige wat ik wil is dat de lamp op de een of andere manier ingeschakeld kan worden op afstand, maar dat wil niet echt lukken.

Iemand een oplossing?
Hoegoed zijn je soldeerskilzzz? Je kan nl de lamp open maken en er een RF/BT/WIFI/etc module op solderen. Of je koopt een grote lamp :P (makkelijker, maar wel stuk duurder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
:D haha...eerlijk gezegd zijn mijn soldeer skils goed, heb altijd miniatuur gesoldeerd, maar helaas zou ik niet weten waar ik zoeen module moet vastsolderen :S Met behulp van een voorbeeld zou het geen probleem zijn denk ik, maar die heb je zeker niet he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
Helaas niet, ik kan je wel vertellen dat er een TI CC2500 RF chip op de afstandbediening zit, en er zijn diverse artikelen in electuur geweest over dit onderwerp (ze hadden de grote lamp en gingen een afstandbediening voor de pc bouwen) Misschien heb je hier iets aan.

Pagina: 1