Ivm printer problemen heb ik op advies van HP wat stappen uitgevoerd om de nieuwe drivers goed te kunnen installeren.
Sinds dien heb ik problemen met het weergeven van sommige pagina's. (Safari en Firefox)
Heel vaak helpt verversen wel en krijg ik uiteindelijk de pagina te zien.
Op mijn eigen server (Lokaal) krijg ik de iets complexere pagina's helemaal niet open. Extern zijn deze goed bereikbaar.
Andere Mac en Windows(VM) machines op mijn netwerk kunnen hier goed bij.
Ik heb een tweede account op de Imac aangemaakt en deze werkt ook helemaal goed.
Conclusie..ik heb te veel verwijderd.
Hoe kan ik dit herstellen?
+++++++++++++
Zoals afgesproken hieronder de te volgen stappen voor het handmatig verwijderen van de HP software van uw Mac.
1. Ga naar uw schijf waar Mac op geïnstalleerd is.
2. Open de "Bibliotheek" en vervolgens de map "Caches".
3. Selecteer alle bestanden in deze map en verwijderd deze. Mogelijk heeft u hiervoor uw admin wachtwoord nodig.
4. Open wederom de "Bibliotheek" op uw Mac hardeschijf.
5. Open de map "Printers"en verwijder alle onderdelen met betrekking tot HP.
6. Open vervolgens ook de map "Preferences" in uw bibliotheek en verwijder ook hier alle HP onderdelen.
7. Open nu de map "Gebruikers" op uw Mac hardeschijf en vervolgens ook de map met uw gebruikersnaam.
8. Klik op de map "Bibliotheek" en vervolgens op "Preferences".
9. U ziet nu meerdere bestanden, verwijder alle bestanden die beginnen met "com.hp" en "com.apple.print".
Na het verwijderen van deze bestanden start u de computer opnieuw op.
Maak de prullenbak leeg en installeer vervolgens onze software via het internet. Deze kunt u downloaden via onderstaande link.
Sinds dien heb ik problemen met het weergeven van sommige pagina's. (Safari en Firefox)
Heel vaak helpt verversen wel en krijg ik uiteindelijk de pagina te zien.
Op mijn eigen server (Lokaal) krijg ik de iets complexere pagina's helemaal niet open. Extern zijn deze goed bereikbaar.
Andere Mac en Windows(VM) machines op mijn netwerk kunnen hier goed bij.
Ik heb een tweede account op de Imac aangemaakt en deze werkt ook helemaal goed.
Conclusie..ik heb te veel verwijderd.
Hoe kan ik dit herstellen?
+++++++++++++
Zoals afgesproken hieronder de te volgen stappen voor het handmatig verwijderen van de HP software van uw Mac.
1. Ga naar uw schijf waar Mac op geïnstalleerd is.
2. Open de "Bibliotheek" en vervolgens de map "Caches".
3. Selecteer alle bestanden in deze map en verwijderd deze. Mogelijk heeft u hiervoor uw admin wachtwoord nodig.
4. Open wederom de "Bibliotheek" op uw Mac hardeschijf.
5. Open de map "Printers"en verwijder alle onderdelen met betrekking tot HP.
6. Open vervolgens ook de map "Preferences" in uw bibliotheek en verwijder ook hier alle HP onderdelen.
7. Open nu de map "Gebruikers" op uw Mac hardeschijf en vervolgens ook de map met uw gebruikersnaam.
8. Klik op de map "Bibliotheek" en vervolgens op "Preferences".
9. U ziet nu meerdere bestanden, verwijder alle bestanden die beginnen met "com.hp" en "com.apple.print".
Na het verwijderen van deze bestanden start u de computer opnieuw op.
Maak de prullenbak leeg en installeer vervolgens onze software via het internet. Deze kunt u downloaden via onderstaande link.