Garantie voor mijn gpu aanspreken.

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

• Blazing-Studios
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-05-2024
Beste Tweakers, ik heb kortgeleden een nieuwe gpu gekocht maar die is ermee opgehouden, heb geen bon meer, weet ook niet waar ie vandaan komt en hoe oud hij exact is. Nu vroeg ik mij af of iemand mischien een bonnetje kan regelen voor mij omdat ik dan wel iets kan regelen (de kaart zn manufacturing date is van januari 2009).
Als iemand voor mij een bonnetje zou kunnen kopieren of iets weet zodat ik alsnog de garantie van asus kan aanspreken op wat voor manier dan ook zou ik dat zeer op prijs stellen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

In veel gevallen is een afschrift van je bank ook een aankoopbewijs; kijk dus in je afschriften naar wanneer je ongeveer de GPU hebt gekocht en overleg daarna met de winkel om de GPU aan te nemen voor RMA ofzo.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-05 15:57

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ho even, de garantie aanspreken door middel van andermans bron is frauderen. Jouw kaart is immers niet de kaart op de bon. Dat bespreken hier op het forum is dan ook niet de bedoeling, daarom sluit ik bij deze dit topic.

Indien je de kaart betaald hebt met je bankpas, lijkt het mij een goed idee om uit te zoeken met welk bedrijf je de transactie hebt gedaan, die kun je dan contacten. Je bankafschrift is op die manier dan je bon.
Een andere weg is contact opnemen met de Support afdeling van de fabrikant van je videokaart. Mogelijk kun je bij hun terecht. Mocht je reseller bijvoorbeeld niet meer bestaan, dan val je onder "mijn reseller is failliet" en vaak is men dan wel bereid je te helpen.

Mocht je vragen/opmerkingen hebben betreffende dit slotje, dan kun je mij bereiken dmv DM/email.
Mocht ik niet dezelfde dag reageren dit weekend, dan is dat waarschijnlijk omdat ik aan het upgraden ben van S775 naar S1156 en lekker zit te spelen. ;).

[ Voor 18% gewijzigd door Ultraman op 10-12-2009 21:10 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.