Toon posts:

caracter blijft rechtdoor lopen:S?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nou het spel Saboteur geinstaleerd.
Maar nou blijft dat de caracter vooruit blijft lopen terwijl ik niks indruk :?
Ook als je naar het menu gaat zie je het 'selecteer vakje' als een gek heen en weer gaan...

Ik heb dit al eens eerder gehad bij het spel Scarface, maar ik kan me niet meer herinneren hoe ik het toen gefixt had.

bvd.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Blijft er niet gewoon een van je toesten op je keyboard hangen?
Heb je het enkel in deze game op dit moment? En helpt een ander keyboard?

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 01:59
Joystick uitschakelen?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:53:
ik heb nou het spel Saboteur geinstaleerd.
Maar nou blijft dat de caracter vooruit blijft lopen terwijl ik niks indruk :?
Ook als je naar het menu gaat zie je het 'selecteer vakje' als een gek heen en weer gaan...
Wij hadden dit ook toen wij een Arcade spel op de XBOX360 aan het spelen waren. Het betrof een al wat oudere XBOX 360 wireless controller. Helaas konden wij het euvel eerst niet verhelpen, wij vermoedden destijds dat het ook al aan de joystick lag. Heb begon willekeurig in een spel zonder dat die persoon zei dat hij dat pookje had bewogen

Dit hebben we gefixed door meerdere keren gewoon de stroom (accu eruit) af te halen en flink aan de stick te gaan schudden. Nu doet de controller het 3 maanden weer prima overigens. Eerste keer hielp het niet direct.

Hoop dat je er wat aan hebt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit ook is gehad de oorzaak was toen een programma da op de achtergrond liep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-10 11:33

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Is dit spel voor de PC? Heb je dit probleem ook als je alle grafische opties op laag zet? Ik had dit vroeger altijd toen ik alles gewoon op max zette terwijl mijn PC dat dus helemaal niet aan kon (ik snapte er nog niet al te veel van :P).

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Pagina: 1