Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[NFS Most Wanted]Afwijking

Pagina: 1
Acties:

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11 18:15
Hallo,

Ik heb Need for Speed Most Wanted, en vind het een erg goed spel. Alleen hebben al mijn auto's een afwijking naar rechts, waardoor ik soms nauwelijks kan accelereren. Hoort dit, of is het een foutje? Het is namelijk wel erg irritant. Ik heb al gegoogled ernaar, maar heb niets konden vinden. Uiteindelijk kwam ik op een forum waar mensen vertelden wat voor afwijking (ziekte) ze hadden... Maar dat wilde ik niet echt weten. Heeft iemand mss een oplossing?

[ Voor 7% gewijzigd door thijsje66 op 10-12-2009 18:19 ]

Ik heb geen leuke ondertitel.

Verwijderd

Je gebruikt een stuur om te spelen zeker?

• thijsje66
Nee, gewoon het toetsenbord.

Verwijderd

Dan zou ik het niet zo snel weten.

Check voor de zekerheid of er geen stuur/joystick etc. is aangesloten op je pc terwijl je speelt.

Mocht dit niet het geval zijn, kijk dan bij options of je misschien daar iets veranderd hebt.

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-11 16:50
Zit je rechter pijltjestoets soms vast ofzo (door vuil o.i.d.)?

• thijsje66
Nee, er is niets op de pc aangesloten. En het rechterpijltje zit ook niet vast, dat zou ik wel hebben gemerkt. Is het mss een versiebug? Ik draai nu versie 1.2

Verwijderd

Met NFS Most Wanted heb ik persoonlijk nooit problemen gehad.
Met of zonder mijn Formula Force EX stuur.

• thijsje66
Nou is het nog gekker geworden, nu lijkt het alsof de rechterpijltjes toets altijd is ingedrukt, zelfs als het toetsenbord eruit is, en de muis, en mijn Hercules DJ Control MP3. Dit betekent dat het spel praktisch onspeelbaar is, omdat ik nu (praktisch) niets meer kan in het menu, en als het me lukt om een race op te starten, stuurt hij altijd naar rechts :( ...

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:03
Laat reacties als deze maar gewoon achterwege, post nuttig en ontopic.

[ Voor 84% gewijzigd door PromoX op 03-01-2010 12:59 ]

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Ik neem aan dat je het niet in andere spellen hebt?
Probeer eens een reservekeyboard aan te sluiten (leen er een van een vriend als je zelf geen reserve hebt).
Dan ben je toch al zeker dat het al dan niet aan je keyboard ligt of niet.

[GoT] TF2 Clan

• thijsje66
Het gebeurt ook in harry potter twee van m'n broertje, maar daar loopt hij de hele tijd achteruit. Dus het ligt niet aan het toetsenbord. We hebben ook al gekeken naar conflicterende drivers, maar dat hielp ook niet. Mss is het goed om te zeggen dat het pas is sinds we XP opnieuw geïnstalleerd hebben.

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:42
Dit probleem heb ik ook gehad. Bij mij kwam het door m'n space navigator. Je moet ff goed in de settings van het desbetreffende spel kijken of er niet iets van instellingen voor dat ding zijn opgeslagen. Ook al is het ding zelf dan niet aangesloten, pakt ie ze soms nog...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Pagina: 1