hoi (:
ik vermoed dat mijn mobo een beetje aan het overlijden is.
als ik de powerknop indruk dan gaat alles gewoon aan, fans etc. en hardeschijf.
alleen daar blijft het bij, verder gaat ie meestal niet.
ook krijg ik dus geen beeld.
maar soms na weetikveel hoe vaak aan en uitzetten wilt ie wel eens tijdens dit opstarten 'piep' zeggen, zoals het gewoonlijk ook altijd ging, en de pc start normaal op!
dan werkt 'ie gelukkig ook naar behoren en valt hij niet uit, loopt niet vast etc.
maar weet iemand wat het kan zijn?
het kunnen geen kapotte condensators zijn, deze heb ik allemaal nagecheckt en zien er stuk voor stuk nog normaal uit, alle kabels zitten er zeker weten goed in, de bios is ook al gereset, geheugenreepjes verwisselt en er 1 uit gelaten helpt ook niet.
specs:
mobo: GA-8I915PM
voeding: coolermaster, 400 watt
processor: pentium 4 (516) 2.93ghz
geheugen: 1gb ddr (word wel tijd voor 2gb.. XD)
videokaart: xfx geforce 8500gt (licht overgeklokt, maar dat mag bij opstarten niks uitmaken toch??)
alvast bedankt (:
ik vermoed dat mijn mobo een beetje aan het overlijden is.
als ik de powerknop indruk dan gaat alles gewoon aan, fans etc. en hardeschijf.
alleen daar blijft het bij, verder gaat ie meestal niet.
ook krijg ik dus geen beeld.
maar soms na weetikveel hoe vaak aan en uitzetten wilt ie wel eens tijdens dit opstarten 'piep' zeggen, zoals het gewoonlijk ook altijd ging, en de pc start normaal op!
dan werkt 'ie gelukkig ook naar behoren en valt hij niet uit, loopt niet vast etc.
maar weet iemand wat het kan zijn?
het kunnen geen kapotte condensators zijn, deze heb ik allemaal nagecheckt en zien er stuk voor stuk nog normaal uit, alle kabels zitten er zeker weten goed in, de bios is ook al gereset, geheugenreepjes verwisselt en er 1 uit gelaten helpt ook niet.
specs:
mobo: GA-8I915PM
voeding: coolermaster, 400 watt
processor: pentium 4 (516) 2.93ghz
geheugen: 1gb ddr (word wel tijd voor 2gb.. XD)
videokaart: xfx geforce 8500gt (licht overgeklokt, maar dat mag bij opstarten niks uitmaken toch??)
alvast bedankt (:
[ Voor 4% gewijzigd door Brad op 10-12-2009 18:14 ]