Ik wil dit weekend een surroundset halen voor de pc en zag dat de Z5500 nog te koop is bij alternate!
Met een aardig prijsje (299,-) is deze best aantrekkelijk, maar is de gevreekte plopjes probleem na al die jaren al opgelost?
Ik lees hier dat er een omruilactie is geweest. Lijkt me dat het probleem gewoon is opgelost?
Met een aardig prijsje (299,-) is deze best aantrekkelijk, maar is de gevreekte plopjes probleem na al die jaren al opgelost?
Ik lees hier dat er een omruilactie is geweest. Lijkt me dat het probleem gewoon is opgelost?
Alvast bedanktBedankt voor het contact opnemen met de Logitech Customer Support.
Uit uw e-mail begrijp ik dat u een Z-5500 heeft welke last heeft van ploppen.
Er is inderdaad een omruilactie geweest. Dit was echter ongeveer 3 jaar geleden. Deze actie bestaat nu niet meer. De mogelijkheid voor vervanging heeft een hele tijd bestaan zodat iedereen met problemen de tijd had om zich te melden.
Het enige wat ik u als tegemoetkoming aan kan bieden is een korting van 50% op een nieuwe aankoop via ons. Wanneer u hiervan gebruik wenst te maken dan verneem ik dit graag. In dat geval kan ik u een kortingscode geven welke twee weken geldig is en welke u eenmalig kunt gebruiken op onze website. Prijzen van de producten kunt u vinden op onze website. (www.logitech.com)
Ergens wel, vaak worden producten uitgefaseerd na verloop van tijd (ik dacht dat de Z5450 de vervanger zou worden, maar blijkbaar niet dus)FeaR1986 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:23:
[...]
En dat is bijzonder of zo?
De Z-5500 is dan al wat jaartjes oud, maar er zijn nog steeds meer dan genoeg winkels waar je die set kan halen. Zie ook de Z-5500 in de Pricewatch.
[ Voor 17% gewijzigd door Beerkeeper op 10-12-2009 18:33 ]
XBO Gamertag: BeerkeeperNL