Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hey, ik wil een nieuwe gsm kopen. een nokia en ik zou graag een 3.5 mm aansluiting hebben voor mijn lowrider koptelefoon te gebruiken. welke nokia's hebben allemaal deze aansluiting? mijn budget is tot 160 euro.

alvast bedankt

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:02
Staat er toch gewoon bij op de Nokia site?

• Moohtje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 16:32

Moohtje

Just Mo

nokia n95 8gb, nokia n97, alleen die 2 ken ik maar er bestaan nog meer !

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:21

Dentheman

Zie signature

om maar iets te noemen: een nokia N95.

iets specifieker klik

gewoon de pricewatch van tweakers en de juiste filters gebruiken

graag gedaan :w

Zie ondertitel

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:18
E72

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of er bij nokia een filter bestaat voor die aansluiting

• LethalInnocence
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
6720

Canon EOS 30, 100D, 6DII, 7D met 17-500mm, DJI Mavic Pro, Dell XPS13

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:04

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Nokia ExpressMusic 5800, is wel iets duurder. (je moet dit toestel alleen niet met een carkit willen gebruiken, hopeloos)
Volgens mij heeft de hele ExpressMusic reeks een 3,5 mm jack.

[ Voor 29% gewijzigd door remco_k op 10-12-2009 18:28 ]

Alles kan stuk.

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:21

Dentheman

Zie signature

remco_k schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:28:
je moet dit toestel alleen niet met een carkit willen gebruiken, hopeloos
Denk niet dat iemand uit '95 vaak een carkit zal gebruiken :+

Zie ondertitel

Verwijderd

Topicstarter
geen touchscreen. heb de samsung star gehad en kan met touchscreen niet makkelijk smsen

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:41

Christiano007

Ich bin der champion

6303

Ter land, ter zee en in de kroeg

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

remco_k schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:28:
Nokia ExpressMusic 5800, is wel iets duurder. (je moet dit toestel alleen niet met een carkit willen gebruiken, hopeloos)
Volgens mij heeft de hele ExpressMusic reeks een 3,5 mm jack.
Klopt. Alle Xpress Music modellen hebben een 3.5mm jack.
Meer binnen budget zal dan b.v. de 5310 XM zijn

Carkit? Hopeloos? Vertel...
Ik krijg het inderdaad niet voor elkaar om mijn firmware 30 5800XM te koppelen met m'n Alpine stereo met geintegreerde Parrot carkit. In de compatibility sheet staat wel dat v11 en v21 getest en werkend zijn bevonden. v10 en v30+ staan er niet bij...

[ Voor 26% gewijzigd door McKaamos op 10-12-2009 18:56 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
ik denk niet dat ik een carkit ga gebruiken. ik wordt15 jaar. en de nokia 6303 heb ik ook gezien. maar wil niet de eerste de beste gsm kiezen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 19:19 ]

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:04

remco_k

een cassettebandje was genoeg

McKaamos schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:55:
Carkit? Hopeloos? Vertel...
Ik krijg het inderdaad niet voor elkaar om mijn firmware 30 5800XM te koppelen met m'n Alpine stereo met geintegreerde Parrot carkit. In de compatibility sheet staat wel dat v11 en v21 getest en werkend zijn bevonden. v10 en v30+ staan er niet bij...
Gekoppeld met 2 Parrots (1x CK3100, andere een oud model zonder display). Tijdens het paren loopt de 500XM vast, reboot, maar dan is het paren wel gelukt. Maar dan: constant bluetooth verbinding verbreken en weer opnieuw maken, de ene dag werkt het prima, de andere hopeloos. Zelfde probleem met m'n in de auto geintegreerde carkit (Peugeot, blaupunkt). Ho-pe-loos. Verschillende firmware versies geprobeerd op de telefoon, nu V31. De geintegreerde carkit in m'n auto had geen nieuwere en ook geen oudere versies, de CK3100 geupgraded naar de nieuwste versie 4.21, nog meer problemen. Gedowngraded naar een oude versie 4.18b (module bij de winkel waar ik zowel de telefoon als CK3100 had gekocht), valt wel mee te bellen,maar dus constant bluetooth verbinding verbreken.
Pak ik een willekeurig 500 jaar oud Nokia telefoontje, paren en prima werken, op alle hierboven genoemde carkits. Ho-pe-loos. Het Nokia carepoint waar zowel de telefoon als de CK3100 carkit vandaan komen zit met z'n handen in het haar, zegt tientallen klanten te hebben met hetzelfde probleem en dat Nokia het ook even niet precies meer weet. Ook contact gehad met Parrot, ook geen oplossing. Verkoper zit met z'n handen in het haar en ik erger me kapot. Loop hier al ruim 2 maanden mee te "klooien", als er over een paar weken geen oplossing is, of niet in zicht is, dan gaat de CK3100 én de Nokia 5800XM op de balie bij de verkoper en wil ik m'n geld terug.
... en dan is dit verhaal nog in een notendop... Na eerste week gebruik met de nodige problemen heb ik de verkoper al voorgesteld om de 5800XM terug te nemen en een ander toestel te regelen. Was ie niet akkoord mee, ging er minimaal €50,- van de prijs die ik 7 dagen eerder had betaald vanaf. Besloten in overleg dat ik het dan maar ging proberen met een CK3100, die daar ook gekocht. En ja hoor, net zo slecht werken. In de weken daarna ontelbare keren daar terug geweest. Die verkoper is al zoveel tijd aan mij kwijtgeraakt dat ie nu mocht wensen dat hij wél de telefoon had terug genomen toen hij 7 dagen oud was. En ik voel nu, 2 maanden na dato, aankomen dat hij er straks niet onderuit kan en dat alsnog moet doen.

[ Voor 17% gewijzigd door remco_k op 10-12-2009 19:35 ]

Alles kan stuk.

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 10:53
n82

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-11 23:27

-d-

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:29:
hey, ik wil een nieuwe gsm kopen. een nokia en ik zou graag een 3.5 mm aansluiting hebben voor mijn lowrider koptelefoon te gebruiken. welke nokia's hebben allemaal deze aansluiting? mijn budget is tot 160 euro.

alvast bedankt
link

Verwijderd

De Nokia 5530 Xpress music heeft touchscreen en een 3.5 mm jack als ik mij niet vergis. Valt iets hoger uit vrees ik wel (200 euro)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hiervoor hebben we de Pricewatch, waarin je dit prima zelf op kunt zoeken. Omdat dit topic hier dus geen plaats heeft, gaat het op slot.

Kijk hier eens, ik heb alvast het filter Nokia en het filter 3,5mm aangezet. Nu komen er 13 Nokia's uit die een 3,5mm jack aansluiting hebben. Daar kan jij vast wel een keuze uit maken?

[ Voor 51% gewijzigd door Ginz op 13-12-2009 17:14 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.