Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-11 22:37
Ik synchroniseer m'n HTC Touch met de exchangeserver van het bedrijf waar ik werk.
Nu wordt mijn afdeling overgenomen. De mailbox wordt centraal gemigreerd maar de agenda niet.

Ik kan nu mijn HTC Touch synchroniseren en op m'n nieuwe werkplek weer terug synchroniseren zodat gegevens weer in m;n agenda terechtkomen, maar er staat mij vaag ergens bij dat active sync maar zes weken in het verleden en een aantal weken in de toekomst synchroniseerd. Dus dat de backup die ik eigenlijk zelf maak is niet volledig.
Kan iemand mij bevestigen dat dit zo is en weet iemand hier een workaround voor?

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:38
Back-up van je agenda met .pst bestanden niet mogelijk?

Geen idee hoe het zit met active-sync, maar hier had ik eigenlijk geen problemen (maar ik heb geen 6 weken+ afspraken staan).

huidige opstelling

• Herjan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-11 15:33
Wat je zegt over ActiveSync klopt, maar dat kun je volgens mij ook ergens instellen.

Je kunt ook het programma PIM Backup gebruiken. Daarmee kun je je agenda, SMS'jes, e-mails, etc. allemaal backuppen naar één bestand. Dat bestand kun je dan (nadat je de exchange-instellingen e.d. hebt veranderd) weer importeren met PIM Backup.

Als ik je goed begrijp, moet dat je probleem oplossen.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-11 22:37
Herjan schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:12:
Wat je zegt over ActiveSync klopt, maar dat kun je volgens mij ook ergens instellen.

Je kunt ook het programma PIM Backup gebruiken. Daarmee kun je je agenda, SMS'jes, e-mails, etc. allemaal backuppen naar één bestand. Dat bestand kun je dan (nadat je de exchange-instellingen e.d. hebt veranderd) weer importeren met PIM Backup.

Als ik je goed begrijp, moet dat je probleem oplossen.
Helaas lost dit mijn probleem niet op, afdeling ICT beheert de exchangeinstellingen en verzorgd de migratie van mailgegevens. Agendagegevens doen ze niets mee.
Ook op de nieuwe locatie verzorgd een afdeling ICT de instellingen mbt exchange. We werken nu (en op de nieuwe locatie) in een volledig dichtgetimmerde citrix omgeving. Ik kan zelf dus niets instellen of installeren.
Maar wel bedankt voor het meedenken.

Verwijderd

Raar, je agenda is toch onderdeel van je mailbox?
Vraag me af hoe ze dan in godsnaam gaan migreren...

Als ik me niet vergis, kun je toch in active synch instellen hoeveel maanden/jaren er gesynched wordt en welke kant op je de items overschrijft.
Nu instellen dat alles op je phone wordt overschreven.
Straks instellen dat alles in je Exchange wordt overschreven.
Al weet ik niet wat er gebeurd met je agenda op het moment dat je op je telefoon een ander Exchange profiel configureerd. Wellicht dat er nog een optie in zit "save items when deleting exchange profile".

• Herjan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-11 15:33
miles schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:35:
[...]
We werken nu (en op de nieuwe locatie) in een volledig dichtgetimmerde citrix omgeving. Ik kan zelf dus niets instellen of installeren.
PIM Backup is software voor op je telefoon, je hoeft er op je computer niks voor te installeren :)
Pagina: 1