Na een tijdje wat minder modden is het me duidelijk geworden, het stokje moet overgegeven worden aan een verse mod. Na bijna 20.000 berichten waarvan een flink deel in Webdesign, Markup & Clientside Scripting is het mooi geweest. Mijn privéleven, mijn drukke baan, mijn motor, mijn vrienden, mijn gezin en mijn sport vreten samen veel tijd van me. En het modden komt hierbij in het gedrang.
Mooi waren de tijden, ik kan me de eindeloze javascript discussies nog goed herinneren. En natuurlijk de befaamde DHTML contests waaruit de DHTML Lemmings Pumpkins van crisp is ontstaan. De diverse crewmeets, usermeets en moams waren ook altijd gezellig....hmmm....het lijkt nu net of ik afscheid neem.
Dat is natuurlijk niet zo, ik blijf hier nog steeds als regular hangen om hier en daar een vraagje over Web Analytics, javascript of SEO te beantwoorden.
Het was me een waar genoegen, nu back in black.
Mooi waren de tijden, ik kan me de eindeloze javascript discussies nog goed herinneren. En natuurlijk de befaamde DHTML contests waaruit de DHTML Lemmings Pumpkins van crisp is ontstaan. De diverse crewmeets, usermeets en moams waren ook altijd gezellig....hmmm....het lijkt nu net of ik afscheid neem.
Dat is natuurlijk niet zo, ik blijf hier nog steeds als regular hangen om hier en daar een vraagje over Web Analytics, javascript of SEO te beantwoorden.
Het was me een waar genoegen, nu back in black.