Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• wiert.tweakers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-10 14:46

wiert.tweakers

Makes software work correctly

Topicstarter
Ik hoor van diverse mensen dat sommige Nokia's een slechtere trilfunctie hebben dan dat ze van hun oude telefoon gewend waren.

Mijn vrouw klaagt hier bijvoorbeeld over bij haar 6500 classic.

Zelf heb ik 6230i (en kom vanaf een 6210i, 6210, 8110i en 8110) en die trillen heel sterk.

Nou ben ik voor mijn werk redelijk afhankelijk van die trilfunctie, dus zoek ik een nieuwe Nokia die minstens net zo sterk trilt. Rest van de functies is niet zo heel belangrijk (al zou een groter SMS geheugen dan de 6230i wel prettig zijn).

Mijn zoektocht heeft niet echt veel info opgelevert (anders dan welke Nokias een trilfunctie hebben, dat bij sommige Nokia's die trilfunctie wel eens stuk gaat, en bij andere Nokia's het afhankelijk kan zijn van firmware versies).

Dus: welke Nokia toestellen hebben een sterke trilfunctie?

Samenvatting reacties tot nu toe (20091215):
- 5000 trilt goed
- 6230i trilt niet bij iedereen goed
- 6300 trilt goed
- 6500 classic trilt slecht
- 6700 trilt goed (is dit classic of slide?)
- N85 trilt heel goed
- N95 trilt slecht

--jeroen

[ Voor 12% gewijzigd door wiert.tweakers op 15-12-2009 18:49 . Reden: samenvatting ]

http://wiert.wordpress.com

• libeco
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik heb voor mijn huidige N85 een 6230i gehad. Laatstegenoemde vond ik veel te zwak trillen. Ik weet niet of het aan de telefoon of aan het type lag. De N85 die ik nu al bijna een jaar heb vind ik perfect op dat gebied, sterker nog, als je die op een tafelblad legt dan trilt hij er bijna van af. :)

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-11 11:19
Ik heb de Nokia 6500 classic en deze trilt weinig/niet, ik voel hem zelf bijna niet in mijn broekzak. (Pas na de 4e keer dat ik gebeld wordt) Hoop dat dit een beetje helpt :)

Verwijderd

De nokia 6300. Dat voeld abnormaal ""hard" aan , dan bedoel ik de trilfunctie :*)

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-11 11:06
Mijn 6500 classic voel ik ook niet. Als ik buiten aan het lopen ben oid dan kan het zomaar zijn dat ik de orproep mis. Gebeurt me vaker. De 6300 trilt volgens mij al flink wat meer.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:00
Mijn 5000 trilt ook vrij aardig, maar kan dat niet echt ergelijken met andere types. Ik had kort de 6300, maar voelde niet anders.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ben dus niet de enige. Heb een N95 maar de tril is gewoon veel te zacht. Vaak mis ik een oproep doordat ik gewoon niet gemerkt heb dat hij is afgegaan. Was wel anders bij mijn Samsung D600. Die maakte echt een helskabaal als die op mijn bureau lag en af ging. Daar schrok je gewoon wakker van. :P

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:25

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Nokia 6300 en 6700 doen dit gewoon heel erg goed. Uit eigen ervaring dan, van andere modellen zou ik dit niet niet durven zeggen.
Pagina: 1