Toon posts:

Asus V7100 GeForce2 MX TV-Out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wil een nieuwe kaart kopen en had zo mijn gedachtes over deze bovenstaande kaart van ASUS.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
En kan iemand mij het principe uitleggen van die TV-out. ( wat heb je er nog meer voor nodig om DVD of spelletjes te spelen op je TV)
Hoe lang mag de kabel zijn van je pc naar je t.v bijvoorbeeld.

B.v.D

Havoc...

novaworld rules

:-)

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 00:01
Ik heb deze kaart. Over de lengte van de kabel weet ik nix maar volgens mij mag ie lang genoeg zijn iig. (die van mij is 5.5 meter d8 ik)
Het princiepe van tv-out is simpel. Omdat films nou eenmaal lekkerder kijken op tv dan op monitor kan je wisselen tussen monitor en tv (met asus drivers "alt+t"). Je kunt met deze kaart NIET beide tegelijk gebruiken.
Spelletjes spelen op je tv is misschien iets wat je beter uit je hoofd kunt zetten. Omdat een gewone tv een hele brakke resolutie heeft (ongeveer 640x480) is alles erg slecht te lezen. Nintendo games spelen trouwens wel beter op je tv omdat die er voor gemaakt zijn.
De kaart van asus heeft alleen een klein nadeel bij de tv-out; je ziet roze lijntjes om het beeld heen, ddie af en toe wat storend kunnen zijn.

ICQ / msn maar als je nog wat wilt weten.
Rob

• B@MB@M
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-07 13:32

B@MB@M

Het leven is geen krentenbol!

ik heb deze kaart ook althans ik heb deze kaart met "twinview" dus dan kan je wel op allebij tegelijk kijken je TV kan 800x600 hebben... maar ik heb daarentegen geen last van die "roze" lijntjes...
:)

verder werkt die als een trein...

btw. je kabel kan je blijven doorverbinden maar ik zou hem niet te lang maken ik denk zelf dat 20m. wel ca. zijn max. is... maar daar heb ik verder geen idee van ik heb de standaard kabel in gebruik als ik filmpies kijk ofzo...

maar het zou voor je geen verkeerde keus zijn om deze te kopen...

het komt er op neer dat 1 op de 6 mensen er 5 om zich heen hebben.

Verwijderd

prrrrimaaaaaa kaartje!

Loopt als een tiet, goed over te klokken met wat extra koeling (220/210 Mhz), dus voor 340 piek gewoon ddr performance.

Rob

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie hulp , ga het binnenkort even proberen..eerst even mijn nieuwe processor inbouwen, en grafi effe bellen of ze die kaart op voorraad hebben...

Thanks

Verwijderd

White guy?
Ik kan heb zowel beeld op mn tv als op mn pc, permanent!
je moet ook de nieuwste detonator drivers gebruiken! 6.50 vindt ik tot nu toe de beste.

Het enige wat je moet doen als je iets van je pc op je tv gaat kijken is m op 800x600(x32 duh) zetten. Even instellen op pal B (nederland) en klaar is kees!

whiteguy, roze lijntjes?
is die kaart van jouw wel straight ? ;)

Verwijderd

roze lijntjes zijn mij ook onbekend...
heb prima ervaringen met TV-OUT, met Asus drivers ging alles in 1x goed!! dat was eens wat nieuws!! En dat terwijl er genoeg posts zijn van "concurerende" MX kaarten die niet helemaal jofel werken. Enige puntje is dat de Chipset nog niet helemaal lekker wordt aangesproken! Maar met de nieuwe detonator drivers gaat dat een stuk beter!!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 00:01
ik heb de 7100-T versie... hebben jullie soms de andere versie met 2 "monitor" uitgangen ?

Verwijderd

Op dinsdag 06 maart 2001 20:45 schreef whiteguy het volgende:
ik heb de 7100-T versie... hebben jullie soms de andere versie met 2 "monitor" uitgangen ?
Nope, ik heb ook de 7100-T. 1 "gewone" monitor uitgang, en 1 zo'n tulpie, een gele, voor je TV. Met de drivers die erbij zaten kun je met behulp van twinview gewoon op allebei tegelijk kijken, misschien moet je eens nieuwe drivers installeren. Hier werkt het kaartje iig perfect.
Pagina: 1