Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje over Android.
Kan je de agenda aanpassen/mails bekijken/en GPS hebben als ik niet op eender welk netwerk zit?
Synct hij dan, bij netwerk, als je wat offline hebt aangepast, alles naar 'de cloud'??

Alvast bedankt

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:32:
Ik heb een vraagje over Android.
Kan je de agenda aanpassen/mails bekijken/en GPS hebben als ik niet op eender welk netwerk zit?
Synct hij dan, bij netwerk, als je wat offline hebt aangepast, alles naar 'de cloud'??

Alvast bedankt
Zover ik weet als ik bv naar Belgie ging en data uit zetten en weer trug naar nederland ging het het weer aanzetten, ging hij de nieuwe contacten sycen en de nieuwe e-mail binnen halen.
Hoop dat dit je antwoord beantwoord.

Verwijderd

Topicstarter
en je kon offline je mails bekijken en agenda en contacten bekijken? dus al uw mails staan op uw gsm?

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:03:
en je kon offline je mails bekijken en agenda en contacten bekijken? dus al uw mails staan op uw gsm?
Volgens mij niet. Daarvoor heeft ie de data verbinding nodig.

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-11 20:53
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:03:
nope, alleen de laatste 20 ofzo (bij gmail iig, bij work email en k-9 ofzo kan je t zelf instellen voor zover ik weet)

alle contacten en je agenda staat wel volledig op je telefoon.

android since G1.

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:34
coredalae schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:06:
[...]

nope, alleen de laatste 20 ofzo (bij gmail iig, bij work email en k-9 ofzo kan je t zelf instellen voor zover ik weet)

alle contacten en je agenda staat wel volledig op je telefoon.
Zelfde als deze persoon.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:00
Ik kan offline al mijn mail van Inbox.com inlezen. Deze haal ik dan ook dmv POP3 binnen. Ook mijn agenda heb ik gewoon offline beschikbaar.

Dus, het ligt aan je instelling. Ik kan, met POP3 Inbox.com, mijn mail altijd inzien. Enkel de plaatjes in de mail niet (veel mailings sturen de plaatjes niet mee en dan moet je ze elke keer van internet binnenhalen, dat zal dus niet werken!).

Ik heb overigens een HTC Hero, dus ik gebruik ook het mail systeem van HTC zelf.

[ Voor 9% gewijzigd door Arjan90 op 10-12-2009 14:44 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-11 12:47
Uiteraard kan je via pop3 binnengehaalde mail ofline lezen, maar ik neem aan dat de TS de ingebouwde Gmail bedoelt.

Verwijderd

Topicstarter
Dus met POP3 kan ik mijn emails bekijken offline en mijn agenda en contacten staan zowieso op mijn GSM. Fantastisch dan kan ik toch voor een android gsm gaan!
Ik had nog een vraag: als ik een HTC Tattoo zou kopen kan ik dan upgraden naar Android 2.0???
Pagina: 1