Joomla Vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 418 views

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 11:14
Goeiedag iedereen :)

Gisteren kreeg ik de vraag of ik een website kon maken voor een schietvereniging..

Ze willen graag een CMS (joomla) die iedereen kan beheren maar moeilijkste is dat ze de scores wat iedereen op de schietvereniging maakt willen bijhouden op de website.

Hebben jullie een goed idee hoe ik dit kan aanpakken, speciale extension voor scores of iets dergelijks.. een stap in de goede richting ;)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:16

MsG

Forumzwerver

Heb je wat meer info? Wat is de structuur van de scores? Hoe willen ze dat het ingevoerd wordt? Een paar mensen die het bijhouden of iedereen zelf? Kortom even een uitgebreidere TS.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Dr_Dirk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10-2024
Huib_Bloodstone schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:17:

Ze willen graag een CMS (joomla) die iedereen kan beheren maar moeilijkste is dat ze de scores wat iedereen op de schietvereniging maakt willen bijhouden op de website.
Denk dat zoiets als dit wel in de buurt komt:

Link

Dit is wel voor boogschieten, maar dat moet niet veel uitmaken denk. De structuur zal ongeveer gelijk zijn.

Curiousity is a bitch

• JefSnare
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11-2020
In Joomla! is er vaak geen complete oplossing te vinden die precies aan je verwachtingen voldoet ;)

Twitter Flickr

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 11:14
Dr_Dirk schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:23:
[...]

Denk dat zoiets als dit wel in de buurt komt:

Link

Dit is wel voor boogschieten, maar dat moet niet veel uitmaken denk. De structuur zal ongeveer gelijk zijn.
Ja dit is een step in de richting.. even kijken hoe dit in mekaar steekt ;)

Misschien is excel datasheets ook wel een optie

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ook even gekeken naar die link en deze echt ideaal. Even de knopnaam Archers boven aanpassen naar Shooters en je bent klaar :P

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Dr_Dirk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10-2024

Curiousity is a bitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Niet echt. Maar daarmee wordt je wel duidelijk gemaakt dat je dit prima zelf had kunnen vinden. Dat had je ook geweten als je Waar vind ik...? even doorneemt, wat je nu alsnog kunt gaan doen ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.