Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Het lijkt me dat het niet gek veel uitmaakt, maar ik zou zelf (omdat het toch een clean install is), eerst OSX helemaal updaten, en als het kan nog naar 10.6.2 als dit mogelijk is.zap8 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:17:
Ik heb een verse install OSX 10.5.2 op m'n Macbook gedaan. Nu wil ik Bootcamp installeren mijn vraag is: wat is beter eerst helemaal upgraden naar 10.5.8 en dan met Bootcamp aan de slag gaan of gewoon meteen vanuit deze cleane install (10.5.2) werken partitie maken en windows installeren?
Daarna gewoon pas lekker aan de slag met bootcamp
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ik zou eerst updaten voordat je om het even wat gaat doen.
Bedankt voor de reacties! Inmiddels geupdate en daarna XP geinstalled, en werkt perfect 
Was overigens nog wel ff spannend toen XP nadat de drivers waren geinstalleerd moest rebooten, dat duurde nml nogal (eng) lang.
Was overigens nog wel ff spannend toen XP nadat de drivers waren geinstalleerd moest rebooten, dat duurde nml nogal (eng) lang.
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Verwijderd
Is het bij de meest recente OSX nog nodig om na een Boot Camp installatie en Windows XP boot om drivers mbv de OSX Boot DVD te installeren om XP te kunnen draaien? Of werkt XP voortaan direct na het booten??
In principe werkt XP direct en zonder drivers.
Omdat ik graag iets hoor uit de speakers, kan scrollen met mijn muis en alles op het scherm iets kleiner wil dan 800x600 pixels is het voor mij handig om de drivers van de hardware te installeren.
Mocht je gebruik maken van Windows 7: deze hippe versie kan zelf een hoop drivers binnenhalen vanaf Windows Update.
Het blijft zo dat de cd/dvd de handigste plek is om alle drivers bij elkaar te vinden maar het kan zeker zonder!
Omdat ik graag iets hoor uit de speakers, kan scrollen met mijn muis en alles op het scherm iets kleiner wil dan 800x600 pixels is het voor mij handig om de drivers van de hardware te installeren.
Mocht je gebruik maken van Windows 7: deze hippe versie kan zelf een hoop drivers binnenhalen vanaf Windows Update.
Het blijft zo dat de cd/dvd de handigste plek is om alle drivers bij elkaar te vinden maar het kan zeker zonder!
while (! ( succeed = try ()));
Verwijderd
Ah das fijn om te weten. Ik kan mijn OSX namelijk nergens meer vinden. Nu wil ik via BootCamp XP ( met SP3 trouwens) erop zetten. Ik moet wel geluid en beeld goed hebben natuurlijk. Is het niet mogelijk na zo een boot om vanuit XP de drivers van internet af te halen??
Ik heb ook Windows 7 32bit in bezit. Ik wil anders eventueel die erop zetten. Maar ik weet niet of dit het verstandigste is op mijn Macbook 2.1 (2ghz geheugen).
Mocht iemand me kunnen adviseren, helpen.. please.
Ik heb ook Windows 7 32bit in bezit. Ik wil anders eventueel die erop zetten. Maar ik weet niet of dit het verstandigste is op mijn Macbook 2.1 (2ghz geheugen).
Mocht iemand me kunnen adviseren, helpen.. please.
Ik zou absoluut Windows 7 gebruken. Is een stuk "lichter" dan Vista. Windows 7 is o.a. gebouwd om redelijk op netbooks te kunnen draaien (Vista is daar te zwaar voor). Het is dus misschien wat onverwachts, maar voor Windows 7 heb je een minder zware computer nodig dan voor het oudere Vista.Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:25:
Verwijderd
Als ik straks een nieuwe HD in mn macbook stop (320GB). Dan ga ik eerst OSX SL er weer op zetten clean. En daarna via Boot Camp Windows 7. Hoe en op welk moment moet ik dan die nieuwe partities maken? Kan ik zeg maar wanneer ik OSX installeer al aangeven dat ik nog een partitie voor bootcamp/windows7 maak of moet ik dat achteraf na de OSX boot doen?
Pagina: 1