Hallo ik weet het er is al genoeg over gesproken maar ik snap er nog niets van.
Hoe moet im de audio settings zetten om de HD indicator te laten zien.
Ik heb een dure onkyo en ik wil wel zien of ik naar een HD-blu-ray zit te kijken en luisteren.
Ik had een PS3 die geen bistream ondersteund maar het intern decodeerd zodat de Onkyo het signaal gedecodeerd ontvangt en dus niet het DTS-HD of DD-HD signaal op de display laat zien.
Het enigste wat ik zie is hdmi-through.
Om deze reden heb ik een losse BD speler gekocht, Sony BDP-S560.
Deze schijnt wel bitstream door te geven, maar nog krijg ik geen HD te zien in de display van de Onkyo en dus nog steeds hdmi-through.
Ik alle settings al gehad op de Sony-560 maar er veranders niets.
Als ik op display van de Onkyo druk krijg ik steeds PCM 48 khz te zien.
Als ik audio digitaal verbind krijg ik wel dts of dd maar geen HD.
Alles zit aangesloten volgens het boekje BD560 hdmi out naar Onkyo 906 en 906 hdmi out naar tv.
Goede hdmi kabels HAMA HQ (10.2)
Wat doe ik nu verkeerd???
Hoe moet im de audio settings zetten om de HD indicator te laten zien.
Ik heb een dure onkyo en ik wil wel zien of ik naar een HD-blu-ray zit te kijken en luisteren.
Ik had een PS3 die geen bistream ondersteund maar het intern decodeerd zodat de Onkyo het signaal gedecodeerd ontvangt en dus niet het DTS-HD of DD-HD signaal op de display laat zien.
Het enigste wat ik zie is hdmi-through.
Om deze reden heb ik een losse BD speler gekocht, Sony BDP-S560.
Deze schijnt wel bitstream door te geven, maar nog krijg ik geen HD te zien in de display van de Onkyo en dus nog steeds hdmi-through.
Ik alle settings al gehad op de Sony-560 maar er veranders niets.
Als ik op display van de Onkyo druk krijg ik steeds PCM 48 khz te zien.
Als ik audio digitaal verbind krijg ik wel dts of dd maar geen HD.
Alles zit aangesloten volgens het boekje BD560 hdmi out naar Onkyo 906 en 906 hdmi out naar tv.
Goede hdmi kabels HAMA HQ (10.2)
Wat doe ik nu verkeerd???