Toon posts:

Sony DAV-DZ280 aansluiten op xbox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb een Sony DAV-DZ280 gekocht en nou wil ik graag mijn xbox 360 hier op aansluiten. Ik heb zelf al wat rondgekeken maar ik ben niet echt handig met al die apparatuur dus kom er niet uit welke kabels ik nou nodig heb en waar die in moeten.
kan iemand mij hiermee helpen??
alvast bedankt :)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:26

FeaR

In GoT we trust

Om een XBox 360 aan te sluiten heb moet je home cinema set een paar mogelijkheden. Als eerste kan je de console digitaal aansluiten via HDMI of optische toslink, anders kan je ook nog kiezen voor een analoge aansluiting via RCA stekkers. Maar dan moet je home cinema set dan dus wel een HDMI-, een optische of analoge ingang hebben.

Volgens de specificaties en deze afbeelding heeft jouw Sony DAV-DZ280 dat soort aansluitingen niet. Sterker nog: die set heeft helemaal geen ingangen voor externe apapraten zoals ik het zie. Dus wat jij wilt kan niet..

[ Voor 20% gewijzigd door FeaR op 10-12-2009 15:16 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08-2025
Ik heb de dz230(zelfde achterkant), en bij mij is de scart wel een volledige scart(zowel in als output)Misschien kan je dit eens proberen?

Verwijderd

Topicstarter
ooo das is verrot :S maar ik heb wel een HDMI out ingang kan ik daar niet mijn xbox op een of andere manier mee verberbinden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:21:
ooo das is verrot :S maar ik heb wel een HDMI out ingang kan ik daar niet mijn xbox op een of andere manier mee verberbinden?
Die HDMI out is een uitgang. Als ik het goed heb, kun je daar een TV op aansluiten. Die xbox dus niet.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:26

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:34:
[...]
Die HDMI out is een uitgang. Als ik het goed heb, kun je daar een TV op aansluiten. Die xbox dus niet.
Klopt. Deze set is puur een DVD-speler met ingebouwde versterker en verder niets.
Maar wat verwacht je anders van een 5.1 surround-set voor nog geen €200,-. Dan moet er haast wel bezuinigd zijn op bepaalde opties...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
hij koste me 230 euro maar goed jammer dan, game wel met TV geluid bedankt voor de hulp in ieder geval :)
Pagina: 1